درخواست کارگردان فعال حوزه کودک و نوجوان از رئیس جدید سازمان سینمایی

زمان مدیریت ایوبی فضای حاکم بر سینما نسبت به دوره‌های قبل از او، مثبت تر بود که برای سینماگران دلگرمی به دنبال داشت.

خواسته کارگردان فعال حوزه کودک و نوجوان از حیدریانحسین قناعت کارگردان سینما که در بخش تولیدات بخش کودک و نوجوان فعالیت خوبی داشته، در خصوص خواسته‌اش از رئیس جدید سازمان سینمایی برای این بخش هنری به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طبیعتا انتظار داریم از این بخش سینما حمایت شود و تولید و اکران آن بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. البته زمان مدیریت ایوبی  فضای حاکم بر سینما نسبت به دوره‌های قبل از او، مثبت و به نوعی فضای گفتگو باز بود که برای سینماگران دلگرمی به دنبال داشت.
 
وی افزود: شورای راهبردی که زمان ایوبی ایجاد شد و هم اکنون نیز به کار خود ادامه می‌دهد، اتفاق خوبی است؛ چون نگاهش به تولید و قصه‌هایی که بتواند برای کودکان مناسب و در جذب آن‌ها سودمند باشد، جدی است. امیدوارم در دوره های پیش رو نیز شاهد اینگونه جریان‌ها باشیم.
 
این کارگردان با اشاره به مشکل اکران فیلم‌های بخش کودک و نوجوان اظهار داشت: بخش مهمی از حمایت های اکران به آموزش و پرورش ربط پیدا می‌کند که حمایت‌های خود را از حالت بوروکراسی و نامه‌نگاری خارج و به عمل تبدیل کنند. امیدوارم در دوره جدید پلی محکم‌تر و پرثمرتر بین کودکان و فیلم‌هایی که در این بخش ساخته می شود، زده شود.
 
قناعت تصریح کرد: زمان دکتر ایوبی شاهد بروز ادبیات صحیح بین اهالی سینما بودیم و فروش میلیاردی امری عادی شد و نشان دهنده مدیریت صحیح بود. البته حیدریان را هم به خوبی می‌شناسم. او فردی شایسته، سینمایی و باسواد است و امیدوارم شرایط بهتری برای سینماگران و مردمی فراهم آورد که لیاقت خوبی فراوان را دارند.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار