کرمان؛

سرمایه گذاری 33 هزار میلیاردی در استان کرمان

سرپرست سازمان صنعت و معدن کرمان گفت: در زمینه پروژه های اقتصاد مقاومتی از برنامه پیش بینی شده در اجرای آن پروژه ها جلوتر هستیم.

سرمایه گذاری 33 هزار میلیاردی در استان کرمانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مهدی حسینی نژاد صبج امروز همراه با فیاض معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، کارگر رئیس سازمان ملی فرش ایران و هیئت همراه در دیدار با حضرت آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید اظهار کرد: بیش از هزار میلیارد د پروژه در استان کرمان و در سال جاری با اشتغال برای هزار و 400 نفر به صورت مستقیمم به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان افزود: چندین طرح دیگر در استان کرمان هم آماده افتتاح می باشد که در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه اشتغال از دغدغه های جدی مسئولین می باشد، ادامه داد: خخوشبخاتنه با توجه به سیسات های بسیار خوب استاندار کرمان در زمینه های اقتصادی و موارد دیگر رونق و انگیزه ای مضاعف شکل گرفته است و کارهایی که منجر به ایجاد اشتغال می شود در حال انجام است.

 حسینی نژاد بیان کرد: در زمینه پروژه های اقتصاد مقاومتی از برنامه پیش بینی شده در اجرای آن پروژه ها جلوتر می باشیم و 33 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بیشتر درحوزه فولاد و جلوگیری از خام فروشی در استان کرمان در حال انجام است.

در این دیدار حضرت آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن آرزوی موفقیت برای  مهدی حسینی نژاد در سمت ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: مسئله اشتغال از موضوعات اساسی روز می باشد که باید نسبت به آن اهتمام ویژه ای داشت.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار