اهواز؛

وداع پرشکوه مردم با شهدا

مردم دزفول با حضور پرشوروباشکوه با شهدای هشت سال دفاع مقدس وداع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مردم دزفول با حضور پرشور خود با شهدای هشت سال دفاع مقدس وداع کردند و بار دیگر یاد و خاطر حماسه چهارم خرداد را در سرای اسلامی زنده کردند.

این آئین که در حسنیه ثارالله شهرستان دزفول برگزار شد، مردم دزفول با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری در راه ارزش‌های معنوی و اعتقادی ایران اسلامی تجدید بیعت کرده و یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در این مراسم، مردم دزفول با اهدای گل و قرائت فاتحه و عطر افشانی پیکر پاک و مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس با سرو قامتان هشت سال مقاومت و جوانمردی وداع کردند و حماسه‌ای دیگر در سرزمین ایثار و مقامت به ثبت رساندند.

حضور گسترده مادران و خانواده رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرمین شریفه اهل بیت (ع) شهرستان دزفول و روحانیون و جوانان ولایت مدار خطه شمال خوزستان از جمله بخش‌های این آیین باشکوه بود.

مردمش شهرهای  اهواز دزفول، اندیمشک، شوش، شوشتر، مسجدسلیمان نیز در این مراسم حضور داشته و پیکر پاک و مطهر شهدای عالی مقام هشت سال دفاع مقدس را با زمزمه‌های لبیک یا حسین (ع) و یا زینب (س) بدرقه آرامگاه جاودان خود کردند.

کاروان پیکرهای پاک و مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس روز یکشنبه وارد دزفول شد و آیین استقبال از این سرو قامتان هشت سال دفاع مقدس در این شهرستان و در بقعه متبرک سبز قبا (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.