طلایی در صحن علنی شورای شهر تهران؛

شورایاری‌ها بازیگر میدان سیاست نیستند

نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: شورایاری‌ها به دنبال خدمت به مردم هستند و بازیگر میدان سیاست نیستند.

شورایاری‌ها بازیگر میدان سیاست نیستندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران در سیصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای شهر که امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود اظهار داشت: گزارش مالی ستاد شورایاری‌ها از تاریخ 1/1/95 تا 21/12/95 در پنج فصل و با میزان بودجه 7 میلیارد تومان بسته شد که تا امروز، 2 میلیارد و 59 میلیون تومان در این ستاد هزینه شده است که بخش قابل توجهی از خدمات شورایاری‌ها از شهرداری گرفته شده تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود.

وی افزود: تا امروز شورای شهر یک میلیارد و 330 میلیون تومان به حساب شورایاری‌ها واریز کرده و ما دارای 700 میلیون تومان کسری اعتبار هستیم.

نائب رئیس شورای شهر تهران بیان داشت: از 2 میلیارد و 59 میلیون هزینه‌ای که در ستاد شورایاری‌ها شده است 157 میلیون‌ تومان به آموزش، 176 میلیون تومان برای اطلاع‌رسانی با چاپ ماهنامه، 670 میلیون تومان صرف اقدامات اجرایی و یک میلیارد و 500 میلیون تومان مستقیم به حساب شورایاری‌ها به عنوان هزینه‌های جاری واریز شده است.

طلایی با بیان اینکه برخی فکر می‌کنند هزینه‌ها در شورایاری شفاف نیست گفت: آقای سالاری بنا دارند با اطلاعات غلطی که از انتخابات شورایاری‌ها می‌دهند همچنان به بهره‌برداری خود ادامه دهند.

وی خطاب به سالاری گفت: از مجموع هزار و 600نفر کاندیدای شورایاری‌ها هزار نفر مشکل آدرس داشته‌اند ما نمی‌توانیم آیین‌نامه را تغییر دهیم و خوشبختانه امروز شورایاری‌ها به حدی از بلوغ رسیده است که تفاوت خدمت را بداند شورایاری‌ها به دنبال خدمت به مردم هستند و بازیگر میدان سیاست نیستند و از دودکش شورایاری‌ها چیزی جز دود خدمت بیرون نمی‌آید.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار