کشاورزیان مطرح کرد؛

آماده باش 12 هزار راهدار در طرح ترافیکی نوروز/ اصلاح 350 نقطه حادثه خیز راه های کشور در سال 95

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز راه های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داود كشاورزيان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در رزمايش طرح نوروزی با اشاره به اقدامات سازمان راهداری برای نوروز اظهار داشت: همكاران ما در گرما و سرما برای هموطنان تلاش می كنند و در نوروز امسال نيز بيش از 12 هزار راهدار در قالب یک هزار و 200 اكيپ و با  7 هزار و 500 دستگاه خودرو در جاده كشور مستقر هستند.

وی اضافه كرد: انتظار داريم شركت های مسافربری نظارت بيشتری بر خودروهای خود از نظر فنی داشته باشند.

رئيس سازمان راهداری كشور گفت: با وجود تمام اقدامات انجام شده، لازم است تا رانندگان نيز با رعايت قانون، سفر خوش و ايمنی را رقم بزنند.

رئيس سازمان راهداری كشور گفت: امسال موفق شديم بخشی از قطعات جاده هراز و فيروزكوه را تكميل كنيم تا ترافيک روانتری را شاهد باشيم.

*اصلاح 350 نقطه حادثه خیز در سال 95

داود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در حاشیه رزمایش ترافیکی نوروز 96، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتقا ایمنی جاده ها یکی از اولویت های مهم ما بوده و بر اساس دستورالعمل ابلاغی 3 هزار نقطه حادثه خیز شناسایی شده است.

وی افزود: یکی از برنامه های راهداری اصلاح هندسی تقاطع ها و دوربرگردان ها است و ایمن سازی نقاط حادثه خیز از اولویت های اصلی برنامه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در کل کشور است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در پایان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 350 نقطه حادثه خیز رفع و اصلاح شد و سایر نقاط حادثه خیز در دست انجام است؛ همچنین خط کشی و رنگ آمیزی مجدد راه‌ها از جمله برنامه هایی بوده که برای نوروز 96 عملی شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار