کرمانشاه؛

مراسم تجلیل از قهرمانان و حامیان رشته کونگ فو

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خواستار توجه بیشتر قهرمانان و دست اندرکاران ورزش قهرمانی به موضوع فرهنگ و اخلاق شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در مراسم تجلیل از قهرمانان و حامیان رشته کونگ فو استان کرمانشاه، خواستار توجه بیشتر قهرمانان و دست اندرکاران ورزش قهرمانی به موضوع فرهنگ و اخلاق شد.

ارسلان حسینی با اشاره به اهمیت نقش فرهنگ و اخلاق در ماندگار شدن یک قهرمان حرفه ای اظهار کرد: قهرمان شدن و قهرمان پروری بدون آموزه های اخلاقی و فرهنگی کافی نیست و بر همین اساس باید روحیه پهلوانی و اخلاق مداری در همه فعالیت های ورزشی ترویج و نهادینه شود.

وی الگو برداری قهرمانان شاخص ورزشی و تأسی آنها از سیره و روش اهل بیت علیهم السلام را ضروری خواند و گفت: امروز قشر عظیمی از نوجوانان و نونهالان، قهرمانان شاخص ورزش را الگوی خود قرار داده اند و همین موضوع رسالت و وظیفه همه دست اندران امر ورزش را سنگین تر کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه خلأهای فرهنگی در ورزش به شدت احساس می شود، تصریح کرد: مربیان ورزشی تاثیرگذارترین قشر در تربیت ورزشکاران و جوانان هستند و باید توام با آموزش فنون و تکنیک های ورزشی، بستر رشد فرهنگی را نیز در ورزشکاران فراهم کنند.

وی خاطرنشان ساخت: کسب مدال در عرصه های قهرمانی ارزشمند است، اما اخلاق مدار بودن قهرمانان بویژه در عرصه های بین المللی ارزشمندتر است.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.