انتقاد تند عارف لرستانی از مسئولین +فیلم

عارف لرستانی با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش نسبت به حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛حادثه آتش سوزی ساختمان تجاری پلاسکو که در تاریخ 30 دی ماه سال جاری رخ داد به غیر از تلفات جانی و مالی اش، حواشی گوناگونی در پی داشت که هر کس به زعم خویش مقصری برای این حادثه مشخص می کرد.
در آستانه شب چهار شنبه سوری امسال جهت احترام به جانفشانی های آتش نشان های جان باخته در این حادثه پویش و تبلیغات فرهنگی  گوناگونی برای مقابله با چهارشنبه سوری پر خطر انجام شد و از مردم خواسته شد که شکل سنتی چهارشنبه سوری را جشن بگیرند و با دوری از رسومات جدید و غلط حافظ جان و مال خود و آتش نشان ها شوند.
 
در همین زمینه عارف لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون پستی را درصفحه اینستاگرامش ویدئویی منتشر کرد و انتقاد تندی نسبت به اتفاقات اخیر داشت.
 
 لرستانی در این ویدئو گفت :
 
"درود بر دوستان عزیز. امیدوارم چهارشنبه سوری خیلی به شما خوش بگذرد.یک نکته ای را می خواستم به شما بگم و اون این که: اگر عکسی از پلاسکو می گذارند و می نویسند "یادتون نره" و عکس آتش نشان های عزیز و گرامی که خیلی زحمت کشیدند را می گذارند ، منظورشان این است که شما از مسئولین یاد بگیرید، مسئولین قادرنبودند کارشان را به خوبی انجام دهند اما شما به خوبی می توانید این کار را انجام دهید.
با یک آتش کوچک ،آجیل چهار شنبه سوری  و قاشق زنی ، چهار شنبه سوری را خوش بگذرانید .
چهار شنبه سوری جشن هست باید به شما خوش بگذرد .یک خاطره خوب از امسال به سال دیگر ببرید.
 
 
 
 
 
 
برای دانلود اینجا کلیک کنید
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار