آباد در سیصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد؛

خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی بر هیچ کس پوشیده نیست

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی بر هیچ کس پوشیده نیست، به همین دلیل معتقدم برای نامگذاری باید نظر خانواده وی جلب شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه آباد رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی خدمات بی دریغی به مردم ایران ارائه کرد، اظهار داشت: این خدمات بر هیچ فردی پوشیده نیست و نمی توان آن را انکار کرد.

وی با بیان‌اینکه به واسطه خدمات آیت الله هاشمی به مردم ایران به خصوص در ایام هشت سال دفاع مقدس، تصمیم گرفته شد خیابانی به نام وی نامگذاری شود، افزود: از خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای نامگذاری خیابان سرو به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی استعلام شده است.

رئیس کمیته ایمنی و امداد شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: از سوی خبرنگاری که با خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی در ارتباط بود نظر خانواده وی را مطلع شدیم و سید حسین مرعشی به عنوان نماینده خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد که خانواده وی نامگذاری خیابان سرو شرقی و سرو غربی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی مطلوب می دانند. 

آباد با اشاره به صحبت های خود با محسن هاشمی، فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی، تاکید کرد: طی صحبتی که با محسن هاشمی داشتم، وی از نامگذاری مکانی به نام پدرشان ابراز تشکر کرده و اعلام کرد که هر جا را که اعضای شورای شهر تهران صلاح بدانند نامگذاری شود، مطلوب است. 

وی گفت: قرار نیست نامگذاری به گونه ای باشد که خانواده وی رضایت نداشته باشند، به همین منظور درخواست دارم که نامگذاری را متوقف کنیم تا رضایت خانواده وی را جلب کنیم.

رئیس کمیته ایمنی و امداد شورای اسلامی شهر تهران افزود: بعد از ۱۰ سال خدمت به دنبال دروغ نیستم و معتقدم درست نیست برای هر موضوعی جنجال درست کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار