همدان؛

اجرایی شدن احتساب سوابق بیمه ای معلمان حق التدریس از سال آینده در کشور

مراحل اجرای قانون احتساب سوابق بیمه ای معلمان حق التدریس از سال آینده باید اجرا شود.

اجرایی شدن احتساب سوابق بیمه ای معلمان حق التدریس از سال آینده در کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که مجلس برای معلمان حق التدریس تصویب کرده باید هم در طرح طبقه بندی شغلی آنها محاسبه بشود و هم در سوابق بازنشستگی آنها گنجانده شود.

اکبر رنجبرزاده  افزود: معلمانی که در گذشته به صورت حق التدریس جذب شدند و مشکل بیمه ای داشتند با مصوبه مجلس مشکل آنها برطرف شد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این قانون مجلس از ابتدای سال آینده لازم الاجرا است و باید معلمان از مزایای آن بهره منده شوند.

وی تأکید کرد: در این قانون معلمان هم می توانند از طرح طبقه بندی رتبه ها و مزایای طول خدمت بهره مند بشوند و هم در زمان بازنشستگی از مزایای آن استفاده کنند.

رنجبرزاده در ادامه خاطرنشان کرد: معلمان پیش دبستانی جامانده هم جز این طرح هستند و باید طبق قانون جدید مجلس جذب آموزش و پرورش بشوند و لذا وزارت آموزش و پرورش تا حالا کوتاهی کرده است و موجب اعتراض معلمان پیش دبستانی شدند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر شعبانپور
۱۴:۳۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
ازسال ۶۶ تاحدود۷۶ حق التدریس بودم الان رسمی هستم و بیشتراز۲۹ سال سنوات دارم سوالم این است سال ۶۶ تا ۷۶ ایام عیدنوروزوسه ماه تابستان را برام جزسنوات محسوب نکردم آیا این مدت که حق التدریس بودم عیدهای نوروزوتابستان سنوات ندادن الان سنوات میدن تا زودتربازنشت بشم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار