غلام پور:

هدف اصلی ام حضور در فینال مسابقات شنا جوانان آمریکا است

پدیده لیگ شنا ایران گفت: بعد از شرکت در مسابقات کشورهای اسلامی، هدفم حضور در رقابت های شنای جوانان آمریکا و رسیدن به فینال است.

///ویزه عید///گپی با سینا غلام پور پدیده لیگ شنا ایرانبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان غلام پور پدیده جدید شنای ایران است. او با جابه جایی چندین رکورد در سال 95 عنوان "پدیده لیگ شنای" را به خود اختصاص داد. آخرین رکوردشکنی غلام پور در ماده 100 متر کرال سینه بود که توانست با زمان 51 ثانیه و 63 صدم ثانیه رکورد آن را به نام  خود ثبت کند. 

سینا غلام پور در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: اهل نیشابور هستم. 17 سال سن دارم. هم اکنون در مقطع پیش دانشگاهی در رشته ریاضی و فیزیک مشغول تحصیل هستم. از 10 سالگی شنا را در شهرم و زیر نظر استاد سعادتی آغاز کردم. 

غلام پور درباره برنامه تمریناتش اظهار داشت: زمانی که فردی به ورزش حرفه ای روی می آورد و هم زمان درس نیز می خواند کار سخت می شود. من به دلیل آن که تمرینات به درسم ضربه نزند یا در ساعات ابتدایی صبح و یا در ساعات پایانی شب تمرین می کنم. 

وی درباره رکورد شکنی هایش در سال 95 و کسب لقب پدیده لیگ تصریح کرد: از ابتدای سال 95 رکوردشکنی هایم را آغاز کردم که آخرین آن در اسفندماه و در ماده 100 متر کرال سینه بود. در این ماده توانستم رکورد 51 ثانیه و 63 صدم ثانیه را به ثبت برسانم. رکورد قبلی این ماده نیز به خودم تعلق داشت. به همین دلیل به من لقب پدیده را دادند. 

ملی پوش شنا درباره وضعیت شنا در نیشابور افزود: در مجموع امکانات شنا در کشور ما محدود است. اما در نیشابور مسئولان با من همکاری زیادی دارند و استخر در اختیارم قرار می دهند. به جز من 2 شناگر دیگر از نیشابور به تیم ملی نوجوانان دعوت شده اند. شناگران کوچک تر وقتی می بینند من به همراه چند نفر دیگر به تیم های ملی راه پیدا کرده ایم، امیدوار می شوند و تلاش خود را بیشتر می کنند. 

غلام پور در خصوص سطح دانش و کیفیت مربیان ایرانی از جمله مربی خود خاطر نشان کرد: مربیان ایرانی از سطح فنی و دانش بالایی برخوردار هستند. وقتی ما می توانیم رکورد شکنی کنیم نشان دهنده آن است که مربیان توانمندی داریم. من از کودکی تا به حال زیرنظر سعادتی تمرین کردم و به این نقطه رسیده ام. 

وی درباره برنامه های آینده اش اضافه کرد: از 5 فروردین وارد اردو می شویم و اردیبهشت ماه مسابقات کشورهای اسلامی را پیش رو داریم. بعد از آن نیز مسابقات آسیایی ازبکستان را خواهیم داشت اما هدف اصلی ام شرکت در مسابقات شنای جوانان آمریکا و حضور در فینال این رقابت هاست. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار