مهرستان

کشف 255 کيلو مواد مخدر در عملیات ضربتی پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از کشف 255 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در یک عملیات پلیسی موفق در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ اسماعیل منصوری  در بيان جزئيات اين خبر، گفت: در پي کسب خبري مبني بر اينکه قاچاقچيان قصد جابه جايي مقادير قابل توجهي مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو از محور های مواصلاتی شهرستان سوران به سرباز را دارند، ماموران انتظامي اين شهرستان بررسي موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران این فرماندهی با انجام تحقيقات گسترده و اشراف اطلاعاتي، اقدام به ایست بازرسی مقطعی در محل تردد قاچاقچيان کردند، تصریح کرد: ماموران پس از شناسايي خودرو ی حامل مواد، دستور ايست داده که قاچاقچيان ، بدون توجه به دستور پليس، اقدام به تیراندازی و فرار کردند. 

منصوری افزود: پس از مدتی تعقیب و گریز و با عکس العمل سریع ماموران، قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیدند و خودروی حامل موا مخدر را در حاشیه یکی از روستا های شهرستان رها و خود با استفاده از ناهمواری های زمین از صحنه متواری شدند. 

فرمانده انتظامي شهرستان مهرستان با اشاره به اينکه تلاش برای شناسايي و دستگيري قاچاقچيان متواری با جديت ادامه دارد، افزود: ماموران در بازرسي دقيق از خودرو سوداگران، 255 کيلو ترياک کشف کردند.  

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار