اهواز؛

آغاز ساخت فراموشی

ایمان قلی پور، کارگردان فیلم کوتاه داستانی «فراموشی» از آغاز تصویربرداری این فیلم خبر داد.

آغاز ساخت فراموشیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ موضوع این فیلم که طرح و ایده اولیه آن را جلیل خیطان ارایه کرده درخصوص نسل قدیم است که نسل جدید آن را فراموش کرده‎اند.

فیلم کوتاه "فراموشی" جنب بیمارستان ابوذر اهواز مقابل دوربین رفته است. تهیه‎کنندگی، کارگردانی، فیلم‎نامه و تدوین این کار را ایمان قلی‎پور فیلم‎ساز خوزستانی بر عهده دارد.

در این فیلم امید طاهری، جلیل خیطان، شیرزاد حیدری، راضیه عزیزی، علی جرفی، سجاد دنیوی، عادل خیطان و جلال خیطان ایفای نقش می‎کنند.

سایر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از :‌ مشاور فیلمنامه؛ سیامک کریمی / تصویربردار؛ احمد فیاضی/ منشی صحنه؛ سمیه سلیمان‎زاده / مدیر تولید؛ فریدون برکات.

قلی‎پور در پرونده کاری خود کارگردانی و تهیه‎کنندگی فیلم‎های کوتاه داستانی "انسانیت"، "دوران"، "زخمی بر زخم"، "مستند چهارشیر"، "تک تیرانداز"، "فراموشی" و "فریاد بی‎صدا" را دارا است.

وی همچنین نویسندگی کارهایی همچون "انسانیت"، "تک تیرانداز"، "از خاک تا افلاک"، "فراموشی" و "فریاد بی‎صدا" را برعهده داشته است و به عنوان مشاور کارگردان نیز در فیلم‎های کوتاه داستانی "نان و عشق" و  "نامه‎ای برای بندباز" شرکت داشته است.

این هنرمند خوزستانی همچنین در فیلم‎های کوتاه داستانی "تک تیرانداز 1"، "دوربین زخمی"، "از خاک تا افلاک"، "زخمی بر زخم"، "پژواک" و "تک تیرانداز 2" ایفای نقش کرده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار