کفاشیان: مسائل مالی فدراسیون فوتبال شفاف است

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مسائل مالی فدراسیون فوتبال شفاف است و چندین نهاد آن ها را تائید کردند.

کفاشیان : مسائل مالی فدراسیون شفاف استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛علی کفاشیان در مراسم مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: حسابرسی‌ها به صورت کامل انجام و توسط اعضای مجمع قرائت شد. یکسری مسائل هم وجود داشت که قرار شد در آینده بررسی شود. 

کفاشیان در مورد اینکه در زمان ریاست خودش در فدراسیون فوتبال قراردادی با جیووا بسته شد و حالا این قرارداد لغو شده‌، افزود: در بندهای این قرارداد این شرکت تعهد داده بود که کیفیت لازم در محصولات وجود داشته باشد اما در اجناس ارسالی این کیفیت رعایت نشده است. ما این موضوع را پیگیری کردیم البته هنوز قرارداد خاصی بسته نشده و ما به جیووا این فرصت را داده‌ایم تا اجناس بهتری را فراهم کند که در صورتی که این اتفاق نیفتد باید جای خود را به شرکت‌های دیگر بدهند.

کفاشیان در ادامه در مورد این مجمع افزود: در این مجمع دو نفری که به عنوان سرپرست فعالیت می‌کردند در انتخابات رأی آوردند که به نوعی این انتخابات تأیید اعضای مجمع بود. این افراد به صورت انتخابی، انتخاب می‌شوند و انتسابی نیستند. به دلیل عملکرد خوبی که در دوران سرپرستی داشتند در مجمع هم رأی آوردند. 

وی تصریح کرد: مسائل مالی فدراسیون شفاف است و چندین نهاد مسائل مالی فدراسیون را تایید کردند و کارهای ما طبیعی پیش می‌رود، به هر حال بودجه‌ای پیش‌بینی می‌شود اما گاهی تحقق پیدا نمی‌کند. بخشی از بندها وجود دارد که به دلیل مشکلات با ابهام روبه رو هستند البته این نوید به ما داده شده که بودجه وزارت ورزش بیشتر شود و به نظر من سال آینده سال بهتری خواهیم داشت. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار