افتخاری:مشخص نیست سند مالکیت ساختمان استقلال کجاست!

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت:این موضوع مربوط به خیلی وقت پیش است و مشخص نیست سند مالکیت ساختمان باشگاه استقلال کجاست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید رضا افتخاری در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال در مورد جلسه امروز گفت: همه در مجمع حضور داشتند و با هماهنگی خوبی که میان اعضاء وجود داشت رأی‌ها صادر شد و فدراسیون کارش را به نحو احسن دنبال می‌کند.البته در مورد مسائل مالی مشکلاتی از سوی افراد حاضر در مجمع بیان شد که امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر حل شود.
  
وی در مورد اینکه چرا در رابطه با تراز مالی منفی برای کسی سوال پیش نمی‌آید، تصریح کرد: این مسئله طبیعی است. درآمد فدراسیون و باشگاه‌ها با هزینه‌ها نمی‌خواند به همین دلیل باید همین بودجه را اجرایی کنند. سپس اگر کسری وجود داشته باشد با کمک‌های وزارت ورزش برطرف می شود. 

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چرا وقتی تراز مالی بیان می‌شد برای هیچ کدام از اعضا سوالی به وجود نمی آمد اما وقتی یک نفر به تراز منفی گزارش مالی اشاره کرد تازه افراد یاد این مسئله افتادند، عنوان کرد: کسی به تراز منفی اشاره ای نکرد بلکه حاضرین اعلام کردند بودجه 3 میلیارد تومان کسری دارد که پس از این اتفاق محمدرضا داورزنی قول مساعدت داد این کسری از سوی وزارت ورزش تأمین شود و اقدامات لازم هر چه سریع تر صورت بگیرد.

افتخاری در مورد وضعیت ساختمان استقلال و پرسپولیس و اینکه مالکیت آن هنوز مشخص نشده است، گفت: این موضوع مربوط به خیلی وقت پیش است و قضیه ای نیست که امروز مطرح شده باشد.این مسئله هنوز حل نشده و مشخص نیست سند مالکیت ساختمان کجاست. فدراسیون با صراحت تمام اعلام می کند که سند را به باشگاه تحویل داده اما باید بگویم در باشگاه سندی وجود ندارد. برخی افراد می گویند این سند دست مدیران سابق است که باید تحقیق کنیم و ببینیم سند در دست چه شخصی است.


افتخاری در پایان در مورد مشکلات مالیاتی اظهار داشت: متاسفانه مشکلات مالیاتی گریبان‌گیر بیشتر باشگاه های لیگ برتری کشورمان است.شرایط جدیدی از سوی مسئولان اتخاذ شده تا این مشکلات برطرف شود. باید تکلیف صورت‌هایی که از قبل اعلام شده مشخص شود در غیر این صورت عواقب جبران ناپذیری برای باشگاه های لیگ برتری به وجود خواهد آمد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار