استقلال سال ٩٥ را با جنگ داخلى به پایان رساند

باشگاه استقلال به دلیل درگیرى هاى اخیر میان کادر فنى و هیئت مدیره فصل پیش رو با جنگ داخلى به پایان رساند.

استقلال سال ٩٥ را با جنگ داخلى به پایان رساندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به درگیرى و مصاحبه هاى اخیر هیئت مدیره و کادر فنى و بالعکس، این روز‌ها نظاره گر هستیم که هر فردى در هیئت مدیره درصدد این است تا جایگاه خود را محکم کند. 

در این میان حتى به نظر مى رسد مدیر عامل خواستار برکنارى بعضى از اعضا باشد و در طرف مقابل اعضاى هیئت مدیره نیز شاید چنین نظرى داشته باشند. 

ناگفته نماند در نشست آخر سال هیئت مدیره از سوى اعضا بحث عوض کردن مدیر روابط عمومی تیم مطرح شد تا به نوعى برخى افراد مهره خودشان را در مرکز اخبار استقلال بگمارند. البته افتخاری با توجه به مدیر عامل بودن این تصمیم را وتو کرد. همچنین مدیر عامل استقلال حکم جریمه اعضای تیم که علیه اعضای هیئت مدیره حرف زده بودند را هم در جلسه هیئت مدیره امضا نکرد.

 در طرف مقابل نیز افتخاری قصد داشت برای پرداخت مطالبات بازیکنان در فصل گذشته که فشار زیادی به باشگاه آورده از یک موسسه مالی وام بگیرد و جالب است که این موسسه مالی از حامىان مالى این باشگاه هم به شمار می‌رود، اما اعضای هیئت مدیره مخالفت کرده اند.

در هر صورت افتخاری در نظر داشت تا با دریافت این وام پول‌های فصل گذشته برخی از بازیکنان را بدهد که در نهایت اعضای هیئت مدیره با این خواسته مخالفت کردند و حاضر به دادن تعهد نشدند. 

با این حساب عملکرد این مدیران باعث شد تا به نوعى صداى اعتراض اعضاى تیم استقلال شنیده شود. هیئت مدیره اى که به گفته برخى پیشکسوتان تنها به فکر دخالت هاى بى مورد است نه چیز دیگر.

همین تامین نشدن پول و افتادن کارهاى مدیریتى برگردن برخى ارکان کادر فنى باعث ناراحتى بازیکنان و منصوریان شده است. 

این طور که به نظر می رسد در استقلال جنگ بزرگی بر پاست و البته نتایج خوب این تیم فعلا مثل سرپوشی شده روی این جنگ. هنوز مشخص نیست در این جنگ چه کسی پیروز می‌شود و تلفاتش کجا نمایان می شود؛ به ویژه حالا که توپ در زمین وزیر ورزش افتاده است.

اما از طرفى هم بهتر است بدانیم این طور که شنیده مى شود وزارت ورزش و جوانان هم بابت اختلاف نظرهایی که در هیئت مدیره استقلال وجود دارد تذکراتی را ارائه داد تا به این ترتیب در استقلا تفاهم و آرامش برقرار شود. 

با توجه به پایان فصلى که براى استقلال رقم خورد حال باید منتظر رسیدن فصل جدید و تصمیمات مهم براى این تیم باشیم که بدون شک وزارت ورزش و جوانان به این امر رسیدگى خواهد کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار