کرمان؛

رادیو هم دارای بوستان شد

بوستان رادیو به مساحت بیش از 17هزار متر مربع در انتهای خیابان 24 آذر و تقاطع بزرگراه آیت‌الله خامنه‌ای شهر کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در آئین افتتاحیه بوستان "رادیو" چهارشنبه شب شهردار کرمان گفت: سرانه‌ فضای سبز در منطقه‌ی چهار، 30 متر و در منطقه‌ی دو، سه متر است که برای افزایش سرانه‌ فضای سبز در این منطقه، ساخت 10 پارک در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برنامه ده شب ده افتتاح در شهر کرمان آغاز شده است یادآور شد: در دوشب گذشته بوستان "فیروزه" یکی از پارک‌های ده‌‌گانه‌ شهرداری به مساحت دو هزار و 500 متر مربع در منطقه‌ دو شهر کرمان و در شهرک الغدیر افتتاح شد.

بابایی با اشاره به ساخت بوستان‌های فیروزه، رادیو، کتاب، تمدن، حرکت، مالیات، بیهقی، حجاج و آب‌نمای موزیکال در منطقه دو گفت: امیدواریم با افتتاح این پارک‌ها، بخشی از خلا فضای سبز این منطقه تکمیل شود.

وی با بیان اینکه در شهر کرمان پروژه‌های عمرانی زیادی در حال اجرا است تصریح کرد: شهرداری کرمان ساخت 20 بوستان را در نقاط مختلف شهر برنامه‌ریزی کرده که 13 بوستان تا عید نوروز به بهره‌برداری می‌رسد.

احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان نیز با اشاره به اینکه وظیفه رسانه انعکاس فعالیتهای خوب است گفت: اقدامات شهرداری در کرمان جای تقدیر دارد و نامگذاری یک بوستان به نام رادیو در حقیقت قدردانی از زحمات عوامل رادیوی کرمان است.

وی با بیان اینکه مخاطب رادیوی کرمان از سه ماه گذشته افزایش پیدا کرده است افزود: بر اساس آخرین نظرسنجی میزان مخاطبان رادیوی کرمان از 31 درصد به 37 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار