از جمجمه عجیب مرد ایتالیایی تا ریش های جادویی پیرمرد لیتوانی+ تصاویر

به گفته پزشکان جمجمه این مرد 3 برابر ضخیم تر از دیگر افراد معمولی در دنیا است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گینتس و رکوردهای عجیب ثبت شده در آن همیشه موضوع جالب توجهی بوده است. کارهایی که شاید در دنیا تنها چندین نفر پیدا شوند که توانایی و قدرت انجام آن را داشته باشند. در این خبر برخی از جدیدترین این رکوردها را برایتان جمع‌آوری کرده ایم.


  • گیربول ییلما جوان 20 ساله اتیوپیایی قادر است پس از نوشیدن مقدار زیادی آب، آن را بدون وقفه و به مدت 56 ثانیه به بیرون اسپری کند، کار عجیبی که به گفته خودش با نگه داشتن آب دورن معده و سپس قی کردن آن ممکن شده است. ییلما  تحصیل در رشته پزشکی و کسب اطلاعات در مورد طرز استفاده درست از عضلاتش را رمز پیروزی اش می داند. سال 2017 این پسر توانست رکورد  46 ثانیه گذشته را شکسته و نام خود را در گینتس به ثبت برساند.


گینتس 6

گینتس 6

گینتس 6

  • رکورد عجیب بالا رفتن از پله با سر به  لی لانگ لونگ چینی تعلق گرفت. در سال 2014 او 34 پله را در حالتی غیر طبیعی و بوسیله سرش بالا رفت، کاری بر خلاف انسان های عادی. شرایط در نظر گرفته شده از طرف داوران بسیار سخت بود؛ او اجازه مکث بین پله ها را نداشت و تنها 5 ثانیه زمان برای رسیدن به پله بعدی زمان داشت، تماس هر عضو دیگری غیر از سر با پله ها به منزله شکست لی لانگ بود. اما در نهایت او توانست این رکورد عجیب و غریب را از آن خود کند.

گینتس 6

گینتس 6

گینتس 6


4- رکورد کوتاه ترین زن دنیا در سال 2011 به جیوتی آمجه از ناگپور هند تعلق گرفت. او با داشتن 24 سال سن تنها 62.8 سانتی متر قد دارد. حالا با کسب این رکورد او اعتماد بنفس بالا و روحیه ای بهتری برای ادامه زندگیش پیدا کرده است.


گینتس 6

گینتس 6


  • ریش های چانه آنتاناس پیرمرد لیتوانی قدرتی جادویی دارند. در سال 2015 او توانست در آخرین رکورد خود توانست ماشین 1952 کیلوگرمی را 5 متر روی زمین بکشد. در رکورد قبلی سال 2014 مردی از ایتالیا خودوری 1740 کیلوگرمی را روی زمین کشیده بود.

گینتس 6

گینتس 6

  • مرد عجیب ایتالیایی که به گفته پزشکان جمجه اش سه برابر ضخیم تر از افراد دیگر  است توانسته رکورد جالبی را از خود به ثبت برساند. جان فرارو ملقب به مرد سر چکشی سال 2016 با اعتماد به نفس کامل جلو دوربین حاضر شد و در عرض تنها دو دقیقه 38 عدد میخ را در چوب فرو کرد، کاری که تنها با چکش امکان پذیر است.

گینتس 6

گینتس 6



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۰۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
همه هیچ فقط دختر هندی با حال هستش یک دختر زیبا منیاتوری یا نانو