در آستانه فرا رسیدن نوروز ۹۶؛

سخنگوی وزارت بهداشت سال نو را به رسانه ها تبریک گفت

سخنگوی وزارت بهداشت، طی پیامی فرارسیدن نوروز ۹۶را به خبرنگاران و مدیران رسانه های گروهی تبریک گفت.

سخنگوی وزارت بهداشت سال نو را به رسانه ها تبریک گفتبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایرج حریرچی قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت، در این پیام نوروزی، همراهی و همدلی اصحاب رسانه، در تبیین جایگاه سلامت در توسعه پایدار کشور را اثربخش خواند و از رسانه ها خواست که آگاهی بخشی شان در جهت کمک به سلامت مردم کشور باشد.

متن پیام به شرح ذیل است:

به نام یگانه هستی بخش

برگی دیگر از درخت زمان بر زمین می‌افتد و سالی دیگر می‌گذرد؛ نسیم، نوید میلاد سالی نو را به ارمغان می‌آورد تا غرق در جلوه‌های بی بدیل بهاری، شاهد دگرگونی تمام نمای جهان و رحمت الهی باشیم.

فرا رسیدن نوروز باستانی بهانه‌ای شد تا بار دیگر از یک سال تلاش بی وقفه و همت والای شما خبرنگاران و مدیران رسانه های گروهی در انعکاس خبرها و رویدادهای حوزه سلامت، سپاسگزاری کنم. به یقین همراهی و همدلی شما دوستان، نقشی ارزنده در تبیین جایگاه سلامت در توسعه پایدار کشور و حفظ این حوزه به عنوان یکی از نخستین اولویت‌های دولت یازدهم داشته و امیدواریم استمرار این تلاش ها گامی به سوی کمک به سلامت مردم کشورمان باشد.

سال نو و تولد دوباره طبیعت را به شما فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی و خانواده محترم‌تان تبریک عرض کرده، از درگاه ایزد منّان برای‌تان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور، نشاط و آگاهی بخشی را مسئلت می نمایم.

روزهای‌تان بهاری و بهارتان جاودانه باد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار