امیرحسین رستمی، کار، خانواده و چند داستان دیگر؛

پسرم عاشق لیسانسه‌هاست

امیرحسین رستمی سال خوبی را از سر گذراند و حتما حرف‌های شنیدنی و خواندنی برای دارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کافی است یک بار امیرحسین رستمی را دیده باشید تا بفهمید چه انسان خونگرم و متشخصی است برای گفتگو با و بچه‌های «لیسانسه‌ها» به آتلیه شخصی او رفتیم و حسابی عکاسی کردیم و با رفقایش گپ زدیم. آنچه می‌خوانید بخش مهمی از گفتگوها با امیرحسین رستمی است که شما را با او آشنا می‌کند. 
 
برای مخاطب کار می‌کنم

در کارنامه کاری‌ام همیشه خودم برای نقش‌هایی که قرار است بازی کنم، تصمیم گرفته و می‌گیرم و در واقع خود را به بازی در نقش‌های خاص محدود نکرده‌ام. در کارنامه‌ام درام، ملودرام، کمدی، نقش جدی و کمدی دارم. خوشبختانه مردم من و نقش‌هایم را دوست دارند.
 
اگر مخاطب دوست دارد مرا بیشتر در کارهای کمدی ببیند به دلیل کمبود شادی در فضای کشور است و بیشتر مردم ایران کمدی و طنز می‌پسندند، ولی یک بازیگر و آرتیست باهوش خیلی باید مراقب باشد که اگر مردم و منتقدان نقشی را دوست داشتند آن نقش را از یک سریال یا فیلم به سریال‌ها و فیلم‌های دیگر نبرد و تکرار نکند، اگر چنین کاری بکند در واقع به خودش بد کرده است.
 
خیلی وقت‌ها بازیگران نقش‌های کمدی،‌تیپ‌های‌شان را در سریال‌های مختلف تکرار کرده‌اند که از بی‌دقتی‌شان است. برخی از بازیگران نقش‌های طنز دوست دارند وقتی کاری به اصطلاح می‌گیرد بدون تلاش برای شخصیتی جدید،‌ شخصیت‌ کارهای قبلی‌شان را تکرار کنندف چون ساده‌ترین کار است.
 
ارشیا عاشق لیسانسه‌هاست
 
ارشیا، پسرم وقتی کوچک بود عادت داشت کارتون ببیند و بخوابد. اکنون که به دوران نوجوانی نزدیک شده است هنوز این عادت را دارد فیلم را در دستگاه می‌گذارد و هنگام تماشای آن می‌خوابد. مدتی طولانی هر شب بدون استثنا سریال شهرزاد می‌دید و بعد از آن هم عاشق سریال لیسانسه‌ها شد و مرتب از من می‌پرسید دی وی دی کار کی منتشر می‌شود.
 
همه عشق‌های من  
 
در این لحظه که جوی شما نشسته‌ام و مصاحبه می‌کنم برای خودم دیگر هیچ آرزویی ندارم. حالم خوب است به خاطر اینکه بهترین بچه دنیا و همسر نازنینی دارم. سایه پدر و مادرم بالای سرم هست و وقتی می‌خندند دنیا را به من می‌دهند وقتی پدرم را بغل می‌کنم، انگار جهان را در آغوش گرفته‌ام. عاشق پدر همسرم هستم و یکی از بهترین مادر زن‌های دنیا را دارم. برادرزنی دارم که آرزو دارم پسرم ارشیا مثل او شود و یک درصد به من برود. بهترین خواهر دنیا را دارم که نامش فیروزه است او دختر درجه یک و تحصیل کرده‌ای است بچه که بودم، فکر می‌کرد به جای مادرم وظیفه‌اش تربیت کردن من است. به همین خاطر فلفل در دهان من می‌ریخت چون بزرگ‌تر بود! البته او را بخشیده‌ام! من بهترین شوهر خواهر و خواهرزاده دنیا را دارم. نام خواهرزاده‌ام امیرارشان است.نمی‌دانم برای خواهرزاده‌ام دایی خوبی هستم یا نه؛ اما او را خیلی دوست دارم خوشبختانه مردم مرا دوست دارند.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار