امروز 28 اسفندماه، نخستین خانه داروساز خوزستان و دومین خانه داروساز کشور با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان در اهواز افتتاح گردید.

افتتاح خانه داروساز در خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ نخستین خانه داروساز خوزستان صبح امروز 28 اسفندماه با حضور استاندار خوزستان، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، معاون عمرانی استانداری و اعضا انجمن داروسازان خوزستان در اهواز افتتاح شد.

خانه داروساز خوزستان به کمک 161 داروساز خوزستانی و انجمن داروسازان اهواز خریداری و تجهیز شده است. خانه داروساز خوزستان دارای سالن کنفرانس و اتاق مدیریت و محلی برای استقرار انجمن داروسازان اهواز است و در خیابان خرم منطقه امانیه اهواز واقع است.

دکتر میترا حق‌پرست، عضو هیات مدیره انجمن داروسازان اهواز در حاشیه افتتاح نخستین خانه داروساز خوزستان اظهار داشت: صدور پروانه تاسیس داروخانه، بازرسی از داروخانه‌ها و عطاری‌ها، صدور پروانه‌های مسئول فنی و امور مربوط به اختلافات بین صنفی که از وظایف معاونت غذا و دارو است، با کمک انجمن داروسازان اهواز انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: بسیاری از وظایف معاونت غذا و دارو علوم پزشکی در حال واگذاری به انجمن داروسازان اهواز است و تفویض اختیارات آن نیز انجام شده است.

حق‌پرست بیان داشت: خانه داروسازخوزستان محلی برای ارائه خدمات به جامعه داروسازان است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.