تبریز؛

تجمیع اعتبارات هزینه‌ای در گروه تلفیق و ارائه نرم‌های واحد در توزیع

معاون بودجه سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی از تجمیع اعتبارات هزینه‌ای در گروه تلفیق و ارائه نرم‌های واحد در توزیع این اعتبارات بین دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

تجمیع اعتبارات هزینه‌ای در گروه تلفیق و ارائه نرم‌های واحد در توزیعبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جلالی در حاشیه بازدید استاندار آذربایجان‌شرقی از سازمان برنامه و بودجه استان گفت: در یک سال گذشته اعتبارات هزینه ای و مبادله موافقت‌نامه های هزینه ای برای 25 دستگاه اجرایی استان را بررسی و تخصیصی‌های ماهانه آنها را تهیه کردیم تا با هماهنگی خزانه معین استان برای پرداخت حقوق و مزایا اقدام کنیم.
 
وی از توزیع یک هزار و 216 میلیارد تومان اعتبار تملک داریی‌های سرمایه‌ای از 20 منبع اعتبار بین 114 دستگاه اجرایی یاد کرد و افزود: مبادله موافقت نامه 650 طرح تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان را به سرانجام رسانده‌ایم.
 
جلالی از بررسی مشخصات دو هزار و 750 پروژه و ثبت اطلاعات آنها با اعتبار یک هزار و 216 میلیارد تومان و بررسی وضعیت پروژه‌های مذکور و توزیع تخصیص بین آنها به میزان حداقل 194 میلیارد تومان خبر داد.
 
 معاون بودجه سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی اذعان داشت: اعلام پروژه‌های نیمه تمام دارای سند قطعی و معرفی آنها به خزانه معین استان برای برخورداری از اسناد خزانه اسلامی به میزان 89 میلیارد تومان صورت گرفته است.
 
این مسئول به هماهنگی با ستاد احیاء دریاچه ارومیه و مدیریت بحران استان در توزیع و مبادله سه مرحله ابلاغی به استان به میزان 223 میلیارد تومان، ابلاغ و تخصیص 570 میلیون تومان جهت رفع معارض زندان، تامین و تخصیص 750 میلیون تومان برای استادیوم یادگار امام و تخصیی 1.5 میلیارد تومان برای مناسب سازی فضاهای عمومی برای معلولان اشاره کرد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار