طی پیام‌های جداگانه‌ای؛

جلالی ولادت حضرت زهرا(س) و فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس طی پیام‌های جداگانه‌ای ولادت حضرت زهرا (س) و فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.

جلالی ولادت حضرت زهرا (س) و فرا رسیدن سال نو را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیام‌های جداگانه‌ای ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.

متن کامل پیام رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به مناسبت روز مادر به شرح زیر است:

واپسین روزهای سال 1395 در آستانه فرارسیدن سال نو، معطر به شمیم ولادت بانوی بزرگواری است که سیره و اخلاق ایشان الگوی بی‌بدیلی در عرصه زندگی، سیاست و جامعه به ویژه برای دختران، بانوان و مادران جهان و ایران اسلامی است.

بیستم جمادی‌الثانی سالروز ولادت حضرت فاطمه‌الزهرا (س)، تلفیق گرانبهایی از تجلی نور نبوی و تلالو درخشان ولایت و تابندگی امامت است که تاسی به آن حضرت و سلاله مطهر ایشان زمینه حرکت در مسیر پاک هدایت را رقم خواهد زد. چنین روز با برکتی با ولادت فرزندی از سلاله پاک دخت نبی مکرم اسلام مقارن شده است؛ امام خمینی (ره) که با احیا اسلام ناب محمدی(ص) انقلابی را به ثمر رساند که ندای آن امروز لرزه براندام مستکبران جهان انداخته و امتداد مسیر آن از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز بیداری اسلامی در جهان شده است.

در روزهایی که زنان به عنوان ابزارهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بانوان، زنان و مادران ایران اسلامی با تمسک به حضرت فاطمه زهرا (س) و الگوبرداری از ایشان در تمامی عرصه‌ها به ویژه ولایتمداری، نمونه‌ای کم‌نظیر از نحوه حضور باارزش این قشر در عرصه جامعه را به نمایش گذارده‌اند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با گرامیداشت روز زن و مقام شامخ مادر و همچنین میلاد رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، این روز را به شما و خانواده محترمتان تبریک می‌گویم. رجاء واثق دارم زنان این مرزوبوم در سالی که انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پیش‌رو است همچون گذشته افتخارآفرین و پرشور و شعور در صحنه انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر حضور خواهند یافت.

همچنین پیام تبریک جلالی به مناسبت فرارسیدن سال نو به شرح ذیل است:

نوروز سرآغاز شکوفایی، تجدیدحیات طبیعت و زمزمه تجلی ذات لایزال الهی در تغییر فصول و تحول احوال‌هاست که نویدبخش گذار از زمستان و شروع فصلی جدید مملو از شوق در حرکت به سوی رشد و تعالی و پیشرفت تا نیل به اهداف متعالی ایران عزیز اسلامی است.

سال 1395 تحت زعامت و منویات رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری مردم ایران اسلامی، سال پرشکوه و زرین دیگری در کارنامه جمهوری اسلامی ایران بود که البته حوادث تلخ و ناگوار ازدست دادن هموطنان عزیز، شجاع و ایثارگر کشورمان به ویژه در دو سانحه برخورد قطار تبریز-مشهد و فروریختن ساختمان پلاسکو، با تالم و تاثر خاطر گذشت که امیددارم تا در سال نو با مدیریت کارآمد و برنامه‌ریزی‌های متقن، شاهد تکرار ضایعه‌های دردناک و جانکاهی از این دست نباشیم.

بهار سال نو به واسطه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بی‌تردید باردیگر شکوفه‌های حضور پرشور توام با شعور ملت بزرگوار ایران اسلامی سرآغاز سال 1396 را مزین و برگ دیگری از حماسه و افتخار را بر دیوان بلند و پرآوازه این مرزبوم حک خواهد کرد. رجاءواثق دارم مردم شریف شهرستان‌های تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و همشهریان عزیزم در شاهرود و میامی همچون گذشته نقش عمده‌ای در این حماسه‌آفرینی برعهده خواهند داشت.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سال 1396، بهار طبیعت را خدمت تمامی هموطنان به ویژه مردم عزیز و بزرگوار تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر، پردیس، شاهرود و میامی تبریک عرض می‌نمایم و تلاش مضاعف همه خدمتگزاران به ملت عزیز ایران اسلامی در مسیر پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی و دستیابی به رونق اقتصادی در سایه ثبات و عقلانیت را از درگاه ایزدمنان خواستارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار