کرمانشاه؛

برخورد با پديده شوم قاچاق کالا

فرمانده انتظامي شهرستان از کشفيات کالاي قاچاق به ارزش تقریبی بیش از 270 میلیون ریال خبر داد.

برخورد با پديده شوم قاچاق کالابه گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سرهنگ "رضا شیرزادی " گفت: در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي و برخورد با پديده شوم قاچاق کالا، انتظامي این شهرستان با به کارگيري اکیپ های گشتی تحت امر خود توانسته است عملکرد قابل قبولی در این زمینه داشته باشد.


وی افزود: در این راستا اكيپی از عوامل يگان امداد حين گشت زني در حوالی ميدان آناهيتا به يك دستگاه خودرو پژو پارس به دلیل انجام حرکات خطرآفرین مشکوک شدند و خودروی موردنظر را که با دیدن ماموران قصد فرار به داخل شهر را داشت، با شیوه و شگردهای خاص پلیسی متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران در بررسی از خودروی متهمان موفق به کشف کالای قاچاق از نوع لوازم و وسایل الکترونیکی شدند که برابر اعلام و نظر کارشناسان ارزش این محموله توقیفی بیش از 270 میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ شیرزادی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و توقیف یک دستگاه خودرو در این زمینه، گفت: برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق کالا و جرایم اقتصادی به صورت ویژه در دستور کار انتظامی این شهرستان قرار دارد و قاطعانه با این موضوع در جهت حمایت از تولیدات داخلی با تمام توان برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار