ملی پوش کشورمان در رقابت های جهانی ژیمناستیک باکو توانست حرکت جدیدی بر روی خرک حلقه ثبت کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون ژیمناستیک ؛ در ادامه رقابتهای جام جهانی باکو و در مرحله مقدماتی وسیله خرک حلقه ،سعیدرضا کیخا ، ملی پوش ارزنده کشورمان با نمایش گذاشتن برنامه ای بسیار خوب به فینال راه یافت . 

کیخا در مرحله فینال با قهرمانان المپیک ، جهان و بازی های اروپایی و آسیایی که شاخص ترین آنها برکی از کشور مجارستان ( قهرمان المپیک لندن و چهار دوره مسابقات قهرمانی جهان ) است ، رقابت خواهد کرد . افتخار بهتر و بزرگتری که کیخا برای ایران بدست آورد این بود که توانست برای اولین بار در طول تاریخ ژیمناستیک ایران ، حرکتی را به نام خودش در وسیله خرک حلقه با بالاترین ارزش ( f ) به ثبت برساند که اگر ارزش آن از کسب مدال در مسابقات المپیک و جهان بیشتر نباشد ، کمتر هم نیست . 

مسابقات جام جهانی ژیمناستیک باکو از روز جمعه با حضور ۱۳۰ ژیمناست از ۲۷ کشور از جمله چهار نماینده از ایران آغاز شده و تا ۲۹  اسفند هم ادامه دارد. کیخا که روز گذشته پدر شد و این موفقیت را به همسرش تقدیم کرد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۰۱ فروردين ۱۳۹۶
اصالت این قهرمان عزیز به زابل استان سیستان برمی گردد و از طایفه بزرگ و اساطیری سیستان هستش.... درود بر تو پهلوان نام آور ایران زمین
آخرین اخبار