همراه با ويژه برنامه عيدانه شبكه يك/ بوی عيدی و يادبود شهدای آتش‌نشان

ویژه برنامه سال تحویل شبکه یک سیما با اجرای مژده لواسانی آغاز شد.

همراه با ويژه برنامه عيدانه شبكه يك/ بوی عيدی و يادبود شهدای آتشنشانبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویژه برنامه سال تحویل شبکه یک سیما با اجرای مژده لواسانی آغاز شد.

سپس تیتراژ این برنامه با صدا و نماهنگی از بابک جهانبخش به روی آنتن رفت.

کرمی با اشاره به اینکه بعد از مدتها لواسانی به شبکه یک بازگشت، عید نوروز را تبریک گفت و اظهار داشت: دست سال کهنه را تا ساعت ۱۶ عصر به دست سال نو می‌سپارند.
 
سپس، عموهای فیتیله‌ای با خواندن قطعه «عید آمد» در استودیوی بوی عیدی حاضر شدند و عید نوروز را تبریک گفتند.

محمد مسلمی به نمايندگي از گروه فيتيله، در ادامه عنوان کرد: از سال ۷۰ با هم شروع به کار کردیم و الان ۲۶ سال است که کنار هم هستیم.

مسلمی از ویژه برنامه «گل اومد بهار اومد» خبر داد و گفت: پنج روز اول این ویژه برنامه را با حضور هنرمندان و دوستانمان همراه با ننه سرما و عمو نوروز به مردم سر می‌زنیم و در شش روز دیگر جشنی بزرگ در محله هرندی برگزار می کنیم.

فروتن در ادامه آتش نشان‌های شهيد حادثه پلاسكو را چهره سال دانست و مسملی پروفسور سمیعی را چهره سال معرفی کرد و حميد گلی پرچم ایران را بزرگترین افتخار و چهره خطاب کرد.
 
همچنین در ادامه ویدئویی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون به نمایش گذاشته شد و بوی عیدی یادی از هنرمندان این سرزمین کرد.
 
لواسانی در بخش بعدی، برای ادای احترام به شهدای آتش نشان از خانواده شهيد هاشم‌آبادی و خانواده شهید روحانی برای حضور در استودیو دعوت کرد.
 
همچنين در بخش ديگری از برنامه بوی عيدی، با بك جهانبخش وارد استوديو شد و ضمن تبريك سال جديد از ارتباط خوب خود و فرزندش گفت. برنامه بوی عیدی پس از پخش گزارشی از شهدای این سرزمین میزبان علیرضا قزوه شد.
 
قزوه در ابتدا سال نو را به همه تبریک گفت و از حوادث خوب و بد سال ۹۵ گفت و به درگذشت دو شاعر بزرگ در اسفند ماه اشاره کرد. در ادامه یک غزل با مضمون ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و‌ بهار خواند.
 
مژده لواسانی بعد از اذان ظهر، و در بخش دوم برنامه تماشاگران را به ديدن فيلم سينمايی ماجرای نيمروز تشويق كرد و به همين بهانه از سيد محمود رضوی، محمدحسين مهدويان، هادی حجازی فر، جواد عزتی، مهرداد صديقيان را دعوت كرد تا به صحنه بيايند.
 
مهدويان در اين بخش گفت: اين همه از لطف خداوند است كه فيلم ما مورد توجه قرار گرفته. سپس لحظاتی از پشت صحنه اين فيلم سينمايی پخش شد.
 
پس از گپ و گفت با عوامل فيلم ماجرای نيمروز،  لواساني با اشاره به ساخت پايتخت 5، ميزبان سيروس مقدم شد.
 
اما لحظاتی پس از سال تحويل، اين برنامه به ميزبانی حياتی گوينده خبر سيما رفت و او از اتفاقات خوب و بد سالی كه گذشت گفت. همچنين حياتی با اشاره به شعار سال جديد، جوانان را سرمايه كشور خطاب كرد.
 


 
انتهاي پيام/
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار