حقانی در جمع خبرنگاران:

اختلاف سلیقه میان کارگزاران و اصلاح‌طلبان طبیعی است/ ارائه لیست 1+21 اصلاح طلبان

عضو شورای شهر تهران در واکنش به اختلاف کارگزاران و اصلاح طلبان گفت: این اختلافات با توجه به سلایق مختلف در میان کارگزاران و اصلاح طلبان نیز وجود دارد.

اختلاف سلیقه میان کارگزاران و اصلاح‌طلبان طبیعی است/ ارائه لیست 1+21 اصلاح طلبان
به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد حقانی عضو شورای شهر تهران پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران پیرامون لیست های جداگانه کارگزاران و اصلاح طلبان با سرلیستی محسن هاشمی و مهرعلیزاده گفت: اختلاف سلیقه در همه جا وجود دارد. این اختلافات با توجه به سلایق مختلف در میان کارگزاران و اصلاح طلبان نیز وجود دارد.

وی افزود: لیست 21 نفره امید تحت عنوان 1+21 منتشر خواهد شد و اصلاح طلبان و کارگزاران با لیست مشترک 21 نفره در انتخابات حضور خواهند یافت.

عضو شورای شهر تهران در خصوص سرلیستی محسن هاشمی یا مهرعلیزاده نیز گفت: بعد از تایید صلاحیت ها و جمع بندی لیست 21 نفره امید این موضوع مشخص خواهد شد. 

حقانی در پایان تصریح کرد: در جلسات و مصاحبه های مختلف زمانی که شاخص ها و معیارها برای لیست 21 نفره مطرح شد بیشتر در تخصص تاکید داشتیم اما مسائلی مانند پاکدستی، مبارزه با فساد و خدمت به مردم نیز مهم است و ارائه لیست های جداگانه از سوی کارگزاران و اصلاح طلبان منتفی است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار