ساری؛

ثبت نام 3 هزار و 309 نفر در اولین روز ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران

3 هزار و 309 داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند 95 تاکنون در مازندران ثبت نام کردند.

علیرضا یونسی رستمی رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه از آغاز ثبت نام تاکنون 3 هزار و 309 داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران ثبت نام کردند.گفت: از این تعداد 761 نفر برای شوراهای اسلامی شهری و 2 هزار و 548 نفر برای انتخایات روستایی داوطلب شدند.

وی افزود: 2هزار و 739 نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا های استان در پیش ثبت نام شرکت کردند.

رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مازندران گفت: مسن ترین داوطلب این دوره تاکنون از شهرستان آمل با 81 سال سن ثبت نام کرده است .

یونسی افزود : بیشترین میزان ثبت نام تاکنون در شهر بابل با ثبت نام 109 نفر و کمترین در شهرهای جویبار و میاندورود با دو نفر انجام شده است.

وی گفت : ثبت نام انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا از دیروز 30 اسفندماه آغاز و تا ششم فروردین ماه 96 بمدت هفت روز از ساعت 8 صبح تا 4 بعداز ظهر در بخشداری ها و فرمانداری ها انجام می شود.

رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مازندران گفت : براساس برآورد های اولیه پیش بینی می شود بیش از 20 هزار داوطلب نمایندگی شوراهای اسلامی شهر و روستاهای در استان ثبت نام کنند.

یونسی افزود : پیش بینی می شود در 77 حوزه انتخابیه مازندران 4هزار و 100 شعبه اخذ رای درنظرگرفته شود.

وی گفت : انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیش از دو هزار و 600 روستا و 58 شهر مازندران برگزار می شود.

وی افزود: انتخابات پنجمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزارمی شود.

انتهای پیام/ ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار