رشت؛

اجرای طرح راهنمای مسافران نوروزی

طرح راهنمای مسافران نوروزی هلال احمر با شعار بهبود رفتار ترافیکی در گیلان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: این طرح تا هفدهم فروردین 96 ادامه دارد.

 مهدی ولی پور با اشاره به فعالیت 24 پست جوانان با عنوان ایمنی و سلامت و شعار بهبود رفتار ترافیکی ( بهرفت ) افزود: یک هزار عضو جوان در پست های جوانان از ساعت هشت تا 20 به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.
 
وی گفت: 16 تیم سیار سحاب ( دوچرخه سواران امدادگر) خدماتی از قبیل آموزش همگانی امدادی و پیشگیری از ایدز ( همتایان )، معرفی نقاط پر خطر و امن، تست فشار و قند خون، پر کردن اوقات فراغت کودکان در مکان پست های جوانان با آموزش چهره به چهره، راه اندازی پویش نه به تصادفات خدمات ارائه می دهند.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان افزود: در مجاور پست های نوروزی خیمه های نماز برای اقامه این فریضه واجب آماده شده که مسافران می توانند در این مکان ضمن اقامه نماز برای رفع خستگی به استراحت نیز بپردازند.
 
مهدی ولی پور گفت: طرح امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گیلان در 24 پایگاه ثابت، سیار و موقت امدادی بین شهری و 16 شعبه هلال احمر سراسر شعب با حضور 210 نیروی عملیاتی و پرسنل به صورت شبانه روزی از از 25 اسفند ماه 95 آغاز شده است.
 
وی تصریح کرد: 6 هزار و 500 نفر روز نجاتگر ، پرسنل ، اعضای جوان و داوطلب با حضور در پست های نوروزی با 51دستگاه خودروی امدادی، یک فروند بالگرد و تیم های واکنش سریع به هموطنان خدمات امداد و نجات ارایه خواهند کرد.
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.