ساری؛

ثبت 9میلیونی تردد در مدت 6 روز

9 میلیون و 450 هزار تردد خودرو از 25 تا 30 اسفند پارسال در جاده های ارتباطی مازندران ثبت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ربیع فلاح استاندار مازندران پیش از ظهر امروز در نشست ستاد خدمات سفر مازندران ‌گفت : با ثبت 9 میلیون و 450 هزار تردد درجاده های ارتباطی مازندران از ابتدای سفرهای نوروزی تا 30اسفند، ‌مازندران رتبه دوم تردد نوروزی را به دست آورد.

وی از اقامت بیش از دو میلیون و 250 هزار نفر شب اقامت گردشگران نوروزی در مازندران خبر داد و افزود: این میزان اقامت نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد افزایش داشته است.

استاندار مازندران از توجه به روستاها در هدایت گردشگران نورزی خبر داد و گفت: از ابتدای فعالیت این دولت تلاش شد تا به 300 روستای نمونه گردشگری استان در نوروز توجه بیشتری شود.

ربیع فلاح افزود: با راهنمایی مسافران نوروزی به این روستاهای زیبا، به اقتصاد این روستاها کمک می شود زیرا نباید درآمد روستا و روستائیان را به کشاورزی و دامپروری محدود شود.

وی با اشاره به شعار سال جاری مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، گفت: با توجه به شعار سال جاری مقام معظم رهبری باید مردم بر اساس شعار سال مشارکت داشته باشند.

استاندار مازندران در جهت پیگیری ها در بحث اقتصاد و معیشت مردم افزود : همه مدیران اجرایی استان با همکاری، آرامش و همدلی در خصوص چرخ اقتصاد و مولفه های مهم کشور همچون فعالیت های اقتصادی تلاش کنند.

انتهای پیام/ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار