کرمانشاه؛

در سفر زنجیرچرخ را فراموش نکید

جانشین فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف و باران در برخی محورهای استان از رانندگان خواست تا زنجیرچرخ و تجهیزات گرمایشی همراه خود داشته باشند.

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛سرهنگ مراد حیدری با اشاره به بارش پراکنده باران در برخی محورهای استان، گفت: این امر موجب لغزندگی جاده در این محورها شده است همچنین در محدوده شهرستان های پاوه و روانسر در برخی ارتفاعات شاهد بارش برف هستیم.

حیدری بیان کرد: با توجه به این شرایط توصیه می شود افراد حتما پیش از حرکت زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی همراه خود داشته باشند تا درصورت لزوم از آن استفاده کنند.

این مقام انتظامی افزود: همچنین با توجه به شرایط لغزندگی در برخی محورها توصیه می شود رانندگان به طور جد از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

حیدری افزود: همچنین در این شرایط توصیه میشود رانندگان به طور جد رعایت فاصله طولی را نیز داشته و از کمربند ایمنی استفاده کنند.

جانشین فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه ترافیک در تمامی محورهای استان روان است، گفت: هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور همدان-کرمانشاه و کرمانشاه-اسلام آبادغرب هستیم.

وی در پایان از همه افراد خواست پیش از سفر در تماس با سامانه 141 از وضعیت راه ها اطلاع حاصل کنند.

انتتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.