آزمون: پیروزی تیم ملی مقابل قطر مهم تر از گلزنی من است/ درآینده ای نزدیک به تیمی بزرگ از اروپا می روم

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تمام تلاشم را برای ارائه بهترین بازی مقابل قطر به کار می گیرم اما پیروزی ایران مهم تر از گلزنی من است.

آزمون: پیروزی تیم ملی مقابل قطر مهم تر از گلزنی من است/ درآینده ای نزدیک به تیمی بزرگ از اروپا می رومبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ، سردار آزمون در پایان تمرین امشب تیم ملی فوتبال کشورمان در دوحه قطر گفت: تمام تلاش خود را برای انجام دادن  بهترین بازی مقابل قطر به کار می گیریم اما باید ببینیم خواست خدا چیست؟
 
وی درباره تاثیر دیر اضافه شدن لژیونرها به تمرینات در هماهنگی تیم ملی بیان کرد: در این مورد مربیان باید صحبت کنند و من نمی‌توانم اظهار نظر کنم.
 
آزمون درمورد شانس گلزنی خود مقابل قطر گفت : پیروزی تیم ملی در این بازی از گلزنی من اهمیت بیشتری دارد.
 
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین درباره رد پیشنهاد تیم لیوپورل انگلیس برای پیوستن به این تیم تصریح کرد: زمستان گذشته صحبت هایی از تمایل لیورپول برای جذب من مطرح شد اما احساس می کنم اکنون زمان مناسبی برای این انتقال نیست. شاید پس از حضور در این تیم، چند بازی انجام می دادم اما در نهایت باید بیشتر روی نیمکت می نشستم. در این وضعیت تنها لیست  لیورپول را پر می کردم. هرچند می خواهم به یک تیم بزرگ بروم و پیشرفت کنم اما باید با دقت و در زمان مناسب این کار را انجام دهم. مطمئنم در آینده ای نزدیک برای یک تیم بزرگ اروپایی بازی می کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار