سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

ارائه خدمات امدادی به بیش از 10 هزار نفر/ انجام بیش از یک هزار مأموریت امدادی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران هلال‌احمر در یک هزار و 378 مأموریت امدادی خدمات لازم را به 10 هزار و 900 تن از هموطنان ارائه داده‌اند.

ارائه خدمات امداد رسانی به بیش از 10 هزار نفر/ انجام بیش از یک هزار مأموریت امدادیمرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با خدمات امدادگران در 7 روز ابتدایی اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز 96 هلال‌احمر، اظهارداشت: امدادگران هلال‌احمر در مجموع در یک هزار و 378 مأموریت امدادی، خدمات لازم را ارئه کرده‌اند که در این میان 672 مأموریت شامل 49 درصد از مأموریت‌های امداد و نجات، ترافیکی بوده است.

وی با اشاره به امدادرسانی به 10 هزار و 900  از هموطنان در چند روز ابتدایی اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی، تصریح کرد: بر این اساس یک هزار و 6 تن از حوادث نجات داده شده و 661نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه رهاسازی 285 مصدوم در 157 مورد عملیات رهاسازی انجام شده است،گفت: همچنین سه هزار و 600 تن از خدمات درمان سرپایی استفاده کردند و در این زمینه 564 تن از هموطنان خدمات اسکان اضطراری دریافت کردند و سه هزار و 518 مسافر نوروزی نیز به صورت موقت اسکان داده شده اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار