افزایش 3 درصدی میزان تردد مسافران نوروزی در راه‌های اصفهان

​معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: تا به امروز میزان تردد مسافران نوروزی در راه های استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 درصد افزایش داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرزاد دادخواه  با اشاره به اینکه در حال حاضر ترافیک در راه های استان اصفهان روان است، اظهار داشت: روز گذشته به دلیل بارش برف محور پشتکوه دوم فریدون شهر بسته شد که با عملیات برف روبی موفق به بازگشایی محور کلوسه شدیم.

وی با اشاره با بیان اینکه صبح امروز یک دستگاه اتوبوس در آزادراه کاشان- قم واژگون شد، گفت: متاسفانه این حادثه منجر به کشته شدن 5 نفر و زخمی شدن 15 نفر شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان در خصوص پرترددترین محورهای استان اصفهان از ابتدای پیک سفرهای نوروزی تا به امروز، بیان داشت: محور دلیجان به اصفهان، محور اصفهان-شهرضا- شیراز، محور اصفهان-زرین شهر- شهرکرد، محور نجف آباد- تیران و بلعکس و همچنین محور کاشان به نائین در این روزها تردد بالایی داشته اند.

وی با اشاره به روان بودن تردد در راه ها و جاده های استان، تاکید کرد: خوشبختانه ما ممنوعیت تردد نداریم.

دادخواه درباره دلیل روان بودن ترافیک در راه های استان، گفت: به دلیل تعطیلات زودهنگام نوروزی، تعدادی از سفرها پیش از زمان 25 اسفند ماه آغاز و در این روزها توزیع شد که منجر به ترافیک روان در محورهای استان شد.

وی تاکید کرد: تا به امروز میزان تردد مسافران نوروزی در راه های استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 درصد افزایش داشته است.

وی همچنین از آمادگی تمام نیروهای راهداری به همراه خودروهای گشت زنی خود برای بازگشایی راه ها و محورهای مواصلاتی استان با توجه به پیش بینی بارش برف و باران در روزهای آینده خبر داد. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار