اصفهان؛

تردد بیش از 3 میلیون و 732 هزار خودرو در جاده‌های منتهی به شهر اصفهان

جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان گفت: میزان تردد جاده های منتهی به شهر اصفهان از تاریخ 26 اسفند 95 تا اول فروردین 96 به میزان 3 میلیون و 732 هزار و 530 تردد ثبت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد علی طرفه با اشاره به اینکه سفرهای نوروزی به اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15.8 درصد افزایش داشته است، تاکید کرد: میزان تردد در جاده های منتهی به اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی بیان داشت: میزان تردد جاده های منتهی به شهر اصفهان در حوزه استحفاظی استان اصفهان از تاریخ 26 اسفند 95 تا اول فروردین 96 به میزان 3 میلیون و 732 هزار و 530 تردد بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال که میزان 3 میلیون و 323 هزار و 511 تردد بوده، رشد 15.8 درصد را نشان می دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به کبیسه بودن سال گذشته و اضافه شدن یک روز به سال 95، گفت: به منظور تنظیم صحیح آمارهای مقایسه ای، آمار تردد سفرهای نوروزی را از مبنای 26اسفند 95 محاسبه کرده تا یک روز افزایش نسبت به مبنای 25 اسفند سال 94 درست محاسبه و تنظیم شود.

وی با اشاره به حجم سفرهای نوروزی از محورهای مواصلاتی استان از تمام هموطنان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه و مراقبت از هوشیاری راننده هنگام رانندگی، خاطره سفر به یادماندنی به اصفهان را در نوروز 96 رقم بزنند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.