قهرمان تیرو کمان ایران:

فتح کشور های اسلامی اولین هدف من است

میلاد وزیری ناکامی حضورش در المپیک ریو در سال گذشته را بهترین آرزویی می داند که برآورده نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان میلاد وزیری ملی پوش تیراندازی باکمان رشته ریکر که سابقه حضور المپیک لندن را در کار نامه دارد از چهره های محبوب و نام آشنای این رشته ورزشی محسوب می شود.
 
وزیری با وجود موفقیت هایی که در دوران ورزشی خود کسب کرد اما امسال موفق به کسب سهمیه المپیک ریو نشد.
 
برنامه های نوروزی بهانه ای شد تا با این ورزشکار خوش نام تیرو کمان به گفتگو بپردازیم.
 
چه برنامه هایی برای سال 96 دارید؟
برای سال 96 برنامه های زیادی تدارک دیدم با توجه با اینکه مسابقات مهمی را در پیش داریم می خواهم شذایطی را فراهم کنم تا هم در امور ورزشی و هم زنگی شخصی به موفقیت هایی دست پیدا کنم وامکان حضور در رقابت های بیشتری را به دست آورم.
 
لحظه تحویل سال نو را چگونه سپری می کنید؟
لحظه تحویل سال نو هر سال کنار خانواده ام بودم اما امسال مسابقات کاپ آسیایی را در پیش د اریم که امکان دارد سال جدید را با دیگر ملی پوشان آغاز کنم.
 
آیا سال 95 را به خوبی پشت سر گذاشته اید؟
روز های پر فراز ونشیبی را در سال 95 پشت سر گذاشتم همچنین احساس می کنم سال گذشته برای همه مردم کشورم با توجه به اتفاقاتی که روی داده است خوشایند نبود.امیدوارم سال جدید همراه با موفقیت در تمام عرصه ها همراه باشد.
 
چه اتفاقی دوست داشتید در سال گذشته برای شما بیفتد اما امکان پذیر نشد؟
تمام تلاشم را کردم که امسال مجوز حضور در مسابقات المپیک را بگیرم اما متاسفانه با وجود تلاش هایی که انجام دادم موفق به کسب سهمیه المپیک ریو نشدم.اما همه تلاشم را می کنم تا در بازی ها کشور های اسلامی عملکرد خوبی داشته باشم.
 
بهترین خاطره شما چیست؟
بهترین روزها وخاطرات عیدم به دوران کودکی برمی گردد که با خانواده به دید و بازدید می رفتم که الان برایم بسیار شیرین است.امیدوارم سال 96برای همه مردم کشور پر خیر برکت و حضور ورزشکاران در مسابقات داخلی وخارجی با وفقیت ملی پوشان باشد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.