ساری؛

دستگیری اعضای باند قاچاق موادمخدر در آمل

اعضای باند قاچاق موادمخدر در شهرستان آمل دستگیر شدند.

سرهنگ گنجيان مقدم فرمانده انتظامی شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  از دستگيری چهار متهم به خرید و فروش مواد مخدر و کشف 20 کیلوگرم تریاک و حشیش خبر داد .

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعاليت اعضای باند قاچاق مواد مخدر با خودروهای عمومی در سطح شهرستان آمل، رسيدگی به موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت : ماموران با انجام تحقيقات پليسی اعضای باند را شناسايی و مورد تعقيب و مراقبت قرار دادند.

سرهنگ گنجيان مقدم افزود : ماموران پس از شناسايی مخفيگاه متهمان با هماهنگی قضايی طی دو مرحله عملیات پلیسی چهار متهم به خرید و فروش موادمخدر را دستگير کردند و در بازرسی از وسايل شخصی آنان 19 کيلو و 800 گرم موادمخدر شامل حشیش و تریاک کشف کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضايی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به اینکه پليس با هدف کاهش ناامنی در جامعه، ارتقاء امنيت اجتماعی، درمان و بازپروری معتادان ولگرد و بي خانمان طرح جمع آوری معتادان ولگرد و بی خانمان را از ابتدای سال به اجرا درآورده ، افزود: این طرح تا پاکسازی کامل مناطق آلوده و جمع آوری خرده فروشان ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.