برومند: پیش بینی کرده بودم تیم ملی به جام جهانی صعود می کند

کارشناس فوتبال گفت: از وقتی که قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی انجام شد، پیش بینی کرده بودم که صعود به جام جهانی 2018 روسیه دور از دسترس نیست.

پرویز برومند در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پیروزی خارج از خانه تیم ملی ایران مقابل قطر در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه اظهار کرد: در این دیدار بازیکنان تیم ملی کشورمان می توانستند گل های بیشتری به ثمر برسانند اما به دلیل بی دقتی و استرس ناشی از حساسیت بازی، تیم ما به همان یک گل رضایت داد.

وی افزود: من از وقتی که قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی انجام شد و تیم ما با تیم های قطر، کره جنوبی، سوریه، چین و ازبکستان همگروه شد پیش بینی کرده بودم که صعود به جام جهانی 2018 روسیه دور از دسترس نیست.

برومند ادامه داد: تیم ملی قطر که از بازیکنانی با ملیت های دیگر بهره مند است نتوانست موقعیت خطرناکی روی دروازه شاگردان کی روش ایجاد کند و ایران مستحق پیروزی برابر قطر بود.

پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: گروه ما نسبت به گروهی که تیم های استرالیا، ژاپن، عراق،عربستان،امارات و تایلند در آن قرار دارند آسان تر است و تیم ملی ایران می تواند در آینده ای نزدیک صعود خود را به جام جهانی قطعی کند.

برومند همچنین با اشاره به دیدار آینده تیم ملی ایران برابر تیم ملی چین که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود گفت: تیم چین با پیروزی مقابل کره جنوبی نشان داد که می تواند برای سایر تیم ها خطرناک باشد اما تیم ملی ایران با توجه به برخورداری از امتیاز میزبانی می تواند هر سه امتیاز بازی با چین را کسب کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار