درخواست معاون اوباما برای بررسی دخالت روسیه در انتخابات آمریکا

جو بایدن خواستار تشکیل یک کمیته منتخب و مستقل برای بررسی ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد.

بایدن: یک کمیته منتخب برای بررسی دخالت روسیه در انتخابات مورد نیاز است!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ "جو بایدن"، معاون باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا، با انتشار پستی در حساب توییتری خود خواستار تشکیل یک کمیته مستقل برای بررسی دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا شد.

وی در این پست نوشت: "رئیس کمیته تحقیق کاخ سفید نمی تواند اطلاعات خود درمورد دخالت روسیه در انتخابات را به اشتراک بگذارد. حق با سناتور "مک کین" است: یک کمیته منتخب و مستقل مورد نیاز است!"

پیام توییتری بایدن یک روز پس از اقدام "دوین نونز"، نماینده جمهوریخواه ایالت کالیفرنیا و سرپرست کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا منتشر شد. نونز پیش از گفتگو با اعضای کمیته اطلاعات مجلس و رسانه های آمریکا، اطلاعات بدست آمده درباره دخالت روسیه در انتخابات 2016 آمریکا را در اختیار دونالد ترامپ و "پال رایان" رئیس مجلس نمایندگان قرار داده بود.

دموکرات ها و برخی از جمهوری خواهان از جمله جان مک کین، سناتور آریزونا، خواستار تشکیل یک کمیته مستقل برای بررسی دخالت روسیه در پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا هستند. مک کین چهارشنبه گذشته با تاکید بر این که کنگره آمریکا از اعتبار لازم برای انجام تحقیقات در مورد دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور برخوردار نیست بار دیگر خواستار تشکیل کمیته ای برگزیده و مستقل برای انجام این تحقیقات شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار