اصفهان؛

حضور یک میلیون نفر زائر در لحظه سال تحویل در جوار بقاع متبرکه

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ویژه‌برنامه تحویل سال جدید در جوار 255 بقعه متبرکه استان اصفهان و با حضوریک میلیون نفر زائر و مسافر برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن امیری اظهار داشت: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری ویژه‌برنامه تحویل سال جدید در جوار 255 بقعه متبرکه استان اصفهان و با حضور یک میلیون نفر زائر و مسافر برگزار شد.

وی در ادامه افزود: همچنین تا سومین روز از ایام نوروز بیش از 50 هزار نفر زائر و مسافر در جوار 100 امامزاده عظیم الشان استان اصفهان به صورت دائم و موقت اسکان داده شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه بیان کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته و در راستای پذیرایی از زائران و مسافران عزیز در جوار بقاع متبرکه استان اصفهان ایستگاه‌های صلواتی، خیمه‌های معرفت، برگزاری مسابقات قرآنی، نمایشگاه‌های ارائه محصولات فرهنگی و... در قالب طرح آرامش بهاری برپاشده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن امیری در ادامه به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال‌ اشاره کرد و خاطرنشان شد: اداره اوقاف و امور خیریه نیز امسال در نظر دارد تا با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در جوار بقاع متبرکه مکان‌ها و نمایشگاه‌هایی را با عنوان اقتصاد مقاومتی برپا کند که در این مکان‌ها صنایع‌دستی و دیگر مشاغل محلی بتوانند جهت رشد و رونق اقتصادی به فعالیت بپردازند که این امر نیز در جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز در ایام نوروز و هم‌زمان با اجرای طرح آرامش بهاری نمایشگاهی با عنوان اقتصاد مقاومتی و اشتغال در جوار امامزاده ساره مریم(س) جوزدان برپاشده است که امیدوارم این حرکت آغازی برای اجرای این‌گونه برنامه در سایر امامزادگان استان باشد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.