لرستان؛

مسأله اقتصاد مهمترین موضوع و مشکل اقتصاد جامعه

خطیب نماز جمعه خرم آباد گفت : امروز مهم‌ترین موضوع و مشکل جامعه مسأله اقتصاد است

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی با تبریک آغاز فصل بهار و عید نوروزگفت : امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده است، تکرار اقتصاد مقاومتی به عنوان محور سال بیانگر این است که اقتصاد مقاومتی یک سیاست راهبردی است که باید تداوم پیدا کند
وی گفت: مدیرانی که انقلابی نیستند مردم را درک نمی‌کنند و کسی می‌تواند در مسؤولیت قرار گرفته و مشکلات را برطرف کند که 150 شرکت نداشته و چند پست دولتی را اشغال نکرده باشد
خطیب نماز جمعه خرم آباد ادامه داد:  امروز مهم‌ترین موضوع و مشکل جامعه مسأله اقتصاد است، برای بهبود معیشت مردم تنها راه، مسأله اقتصاد مقاومتی و توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری به خوبی مشکل جامعه را درک کرده، دشمن توان حمله نظامی و ضربه سیاسی و امنیتی ندارد، اما ضربه اقتصادی می‌تواند بزند و به همین دلیل رهبر این چنین جامعه را هدایت می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: اقتصاد در اولویت است و کلید اصلی حل مشکلات جامعه توجه به مسله اقتصاد است ، تکرار اقتصاد مقاومتی نشانه این است که گرچه اقدامات خوبی در سال گذشته صورت گرفته اما انتظار مردم و رهبر برآورده نشده و باید اقتصاد مقاومتی ادامه پیدا کند چرا که هنوز ما مشکلات عدیده اقتصادی داریم و بنابراین اقتصاد مقاومتی سیاستی مستمر برای کشور است.
 
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی ادامه داد: تمرکز رهبر انقلاب بر مسله تولید و اشتغال نشانگر این مساله است که مشکلات اقتصادی جامعه رکود تولید و بحران بیکاری است، تولید داخلی ما ضعیف و بیکاری فراوان است.
وی گفت: آمار غیر رسمی نشان دهنده تعداد زیاد بیکاران بوده و به همین دلیل باید به تولید ملی روی بیاوریم، تلاش‌های صورت گرفته در ستاد اقتصاد مقاومتی به مساله تولید و کاهش بیکاری نرسیده است و تولید ملی ما به جایگاه اصلی خود نرسیده است.
 حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی اظهار کرد: مسؤولان باید به تولید ملی و حل مسأله بیکاری روی بیاورند، امروز بالاترین عبادت همت بر تولید و رفع بیکاری در جامعه است، چراکه دستور رهبر معظم انقلاب است و هر کس امسال به دنبال تولید باشد، عبادت کرده است.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد ادامه داد: باید عبادت را در سنگر اقتصادی، گردش کارخانه‌ها و دستگاه‌های تولیدی ببینیم.
وی نتیجه اقتصاد مقاومتی را حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال در جامعه دانست و افزود: البته برای تحقق این هدف نیازمند به واگذاری امور به مدیران کارآمد و پر تحرک است.
بیان کرد: اگر مدیریت به دست افراد ضعیف، ناامید و بی‌تحرک باشد نه تنها چیزی حل نشده بلکه شاهد بدتر شدن وضعیت خواهیم بود.
وی عنوان داشت:امروز بحث انقلابی و غیر انقلابی مطرح است و جامعه نیازمند به مسئولان انقلابی است تا شاهد جهش در تولید و اشتغال باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی خاطرنشان کرد:  
براساس  فرموده مقام معظم رهبری تمامی دست اندرکاران نظام باید انقلابی بوده تا کشور در مسیر اصلی خود قرار گرفته و اگر خواهان حل و فصل مشکلات جامعه هستیم باید کارها در اختیار افراد انقلابی و پر تحرک قرار گیرد
خاطرنشان کرد: امروز بحث انقلابی و غیر انقلابی است و پست‌ها باید در اختیار افراد انقلابی باشد.
 
وی در پایان به انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره و عنوان کرد: استقبال خوبی از انتخابات شوراهای شهر شده اما باید افراد متخصص و توانمند و انقلابی ثبت نام کنند چرا که با این افراد می‌توان انتظار داشت که امور شهری و روستایی مردم تسهیل پیدا کند.
انتهای پیام/ق  
 
 
 
 
 
 

برچسب ها: مساله ، اقتصاد ، موضوع ، مشکل ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.