چه خبر از توليدات سينمايی ايران/ از «عدالت شوم» کیمیایی تا «بمب» معادی

با وجود اینکه ایام تعطیلات نوروزی را پشت سر می گذاریم اما هنوز خبرهایی از تولید فیلم های سینمایی منتشر می شود.

چه خبر از توليدات سينمايی ايران/ از «عدالت شوم» کیمیایی تا «بمب» معادی
به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با وجود اینکه ایام تعطیلات نوروزی را پشت سر می گذاریم اما هنوز خبرهایی از تولید فیلم های سینمایی منتشر می شود و برخی از سینماگران در این ایام نیز بیکار ننشستند و به فعالیت خود ادامه می دهند.
 
* مسعود کیمیایی پس از اینکه «قاتل اهلی» را ساخت و در این میان با تهیه کننده فیلم یعنی منصور لشكری قوچانی درگیر بحث ها و اختلافاتی شد، اکنون قصد دارد فیلمنامه ای با عنوان عدالت شوم را در سال 96 جلوی دوربین ببرد.
 
* عبدالرضا کاهانی هم اکنون با گروه تولید فیلم جدیدش در کشور تایلند به سر می برد و رضا عطاران و حمید فرخ نژاد را به عنوان بازیگر در خدمت دارد. کاهانی پیش از این فیلم سینمایی"ارادتمند نازنین،بهاره،تینا"را ساخت که فعلا خبری از اکران آن نیست.
 
* پیمان معادی سال پیش قرار بود فیلمی با نام بمب را بسازد اما مدتی گذشت و خبری از ساخت آن نشد. او شب گذشته،  در برنامه خندوانه خبر از کلید خوردن این اثر در یک‌ماه آینده را داد و گفت اولین نمایش آن در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود. او علت تاخیر تولید"بمب"را مشکل تامین بودجه به روش مورد پسندش خواند.
 
* امیر اطهر سهیلی که پروانه ساخت فیلمنامه‌ای با عنوان «یونس» را دریافت کرد، قصد دارد اواسط فروردین کار خود را به تهیه کنندگی محمدرضا شرف الدین کلید بزند.
 
البته در راستای تولید، تعداد دیگری از فیلم ها هم هستند که مراحل فنی خود را برای آماده سازی نسخه نهایی طی می کنند.
 
 
 
انتهاي پيام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.