ثبت نام ۲۰۲ داوطلب کاشانی در انتخابات شورا‌ها

رییس ستاد انتخابات شهرستان کاشان از نام نویسی ۲۰۲ داوطلب انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تا پایان پنجمین روز ثبت نام خبر داد.

ثبت نام ۲۰۲ داوطلب کاشانی در انتخابات شورا‌هابه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان  ، حمیدرضا مومنیان، در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ۱۰۸ نفر از این تعداد مربوط به شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان و ۹۴ نفر هم برای عضویت در شوراهای روستاهای شهرستان کاشان ثبت نام کردند.

وی، با بیان این که آمار ثبت نام کنندگان شامل ۱۸۶ نفر مرد و ۱۶ نفر زن است افزود: برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر تعداد ۹۵ نفر مرد و ۱۳ نفر زن و برای شوراهای اسلامی روستا تعداد ۹۱ نفر مرد و ۳ نف زن ثبت نام کردند.

به گفته وی، شمار حوزه‌های انتخابیه پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان کاشان ۶۵ حوزه شامل ۷ حوزه شهری و ۵۸ حوزه روستایی است.

فرماندار کاشان، آغاز نام نویسی از داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین شوراهای اسلامی شهر و روستا را از سی ام اسفند سال ۹۵ یادآورشد و گفت: ثبت نام تا ششم فروردین ۹۶ ادامه خواهد داشت.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نخستین میان دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز ۲۹ اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.