مدیرعامل ایران ایر امروز (جمعه) برای تحویل گرفتن سومین هواپیمای پسابرجامی که از نوع ایرباس۳۳۰ است، به تولوز فرانسه رفت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل ایران ایر امروز (جمعه) برای تحویل گرفتن سومین هواپیمای پسابرجامی که از نوع ایرباس۳۳۰ است، به تولوز فرانسه رفت.

فرهاد پرورش درحالی ایران را به مقصد فرانسه ترک کرد که احتمال می رود سومین ایرباس خریداری شده ایران که از نوع۳۳۰ سری ۲۰۰ است، فردا (شنبه) ساعت ۷:۴۵ صبح تولوز را ترک کند و ساعت ۱۵ در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین بنشیند.

گفتنی است نخستین هواپیمای ایرباس مدل اِی۳۲۱ (A۳۲۱) بیست و سوم دی ماه ۱۳۹۵ به تهران وارد شد. دومین فروند با مدل ۳۳۰ سری ۲۰۰ نیز بیست و یکم اسفندماه گذشته در فرودگاه مهرآباد بر زمین نشست.

بر اساس این گزارش، قرارداد ایران ایر و شرکت ایرباس خرید۱۰۰ فروند هواپیما شامل ۳۸  فروند ایرباس از نوع ۳۳۰،  ۴۶ فروند هواپیما ۳۲۱ و ۱۶ فروند ایرباس ۳۵۰ از ایرباس است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
اولویت ناوگان حمل و نقل عمومی کشور احداث هزاران کیلومتر خط ریلی و راه آهن است ولی متاسفانه هیچ دولتی به جد این کار را انجام نداده است به جای واردات بی رویه خودروی خارجی بهتر این بود که بودجه آن را به راه آهن اختصاص داد
البته باز هم متاسفانه فقط چندین پروژه راه آهن در حال احداث داریم و آن هم به مرزهای چندجانبه کشور ختم میشود و هدف آن بیشتر تبادل کالا با خارج است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
به جای اینا چند تا کاروخونه میشد بزنید؟با پول هر کدوم از اینا صد ها نفر میرن سر کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
من بیچاره از زور نداری به طور متوسط سالی یک مرتبه هم مسافرت زمینی نمیتونم برم .شاید هر دو یا سه سال یک بار با اتوبوس یا قطار بتونم برم حالا این هواپیماها چه چیزیش به من و امثال من میرسه؟
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۳:۵۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
تشکر بابت نو کردن ناوگان هوایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
آیا اولویت ملت ما خرید هواپیمای نو است یا اشتغال و رفع تورم و ....
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۵۰ ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
هواپیماهایی که به درد و کار مردم در داخل ایران نیاید و برای قشر متوسط کارایی نداشته باشد میخواهم که صدسال وارد ایران نشود
چه فایده وقتی این همه هواپیما وارد می شود به این امید که مردم در داخل از کشور در رفاه باشند ولی در ناوگان هوایی به خدمت گرفته می شوند و آن هم برای مرفهین بی دردی که سفرهای خارجی می روند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۸ ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
این موفقیت رو به ملت ایران تبریک میگم....حالا میتونیم هواپیمای نو و ایمن سوار شیم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
خوب که چی همه مشکلات قشرضعیف جامعه بااومدن سومین هواپیما حل میشه خجالتی هم خوب چیزیه هواپیما مال قشرسرمایه داره نه فقیروفقرا ، انگاردم عیدی نوبرش را هدیه کردند بروید جاده ها رو درست کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
ماکارمندها میتونیم این هواپیمارو سوار شیم!!!!بلیطش 50 هزارتومن باشه خوبه.
آخرین اخبار