رسانه‌ها گزارش دادند عامل حمله تروریستی لندن، پیشتر در عربستان مشغول به کار بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بی بی سی گزارش داد طبق اطلاعات به دست آمده، خالد مسعود، عامل حمله تروریستی لندن، مدتی در سال 2008 در عربستان سعودی مشغول به کار بوده است. پلیس انگلیس درخواست کرده است هرکس عامل حمله پل وست‌مینستر را می شناسد، اطلاعاتی را که از او دارد، در اختیار پلیس قرار دهد.

همچنین روزنامه انگلیسی تلگراف روز جمعه با انتشار تصویر عامل این حمله تروریستی نوشت نام واقعی وی "آدریان راسل آجائو" بوده که پس از مسلمان شدن، نام خود را تغییر داد. وی پدر سه فرزند است.

عامل حمله لندن، معلم زبان در عربستان بوده است+ تصویر

سفارت عربستان سعودی در لندن نیز اعلام کرد خالد مسعود، متهم حمله تروریستی لندن، در سالهای 2005 تا 2009 به عنوان معلم زبان در عربستان فعالیت داشته است.

سفارتخانه عربستان در لندن همچنین اعلام کرد خالد مسعود در سال 2015 برای انجام مناسک عمره وارد این کشور شد؛ اما مقامات سعودی هیچ رفتار شبهه برانگیزی از او مشاهده نکردند.

طبق اعلام روزنامه تلگراف، خالد مسعود 52 ساله متولد شهرستان "کنت" در جنوب شرقی انگلیس است.

شایان ذکر است خالد مسعود روز چهارشنبه با خودرویی اقدام به زیر گرفتن شماری از عابران بر روی پل وست‌مینستر لندن کرد و سپس یک افسر پلیس را در مقابل پارلمان انگلیس با ضربات چاقو به قتل رساند. وی دقایقی بعد به ضرب گلوله پلیس کشته شد.


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار