چمران در جمع خبرنگاران:

جبهه مردمى لیستى براى شوراى شهر ارائه نمی‌دهد/تحت عنوان "لیست خدمت" در انتخابات شرکت خواهیم کرد

رییس شورای شهر گفت: جبهه مردمى لیستى براى شوراى شهر ارائه نخواهد داد و بعد از نظر سنجى‌ها لیستى تحت عنوان لیست خدمت براى شورا ارائه خواهیم کرد.

جبهه مردمى لیستى براى شوراى شهر ارائه نمی‌دهد/تحت عنوان لیست خدمت در انتخابات شرکت خواهیم کرد
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدى چمران رییس فعلی شوراى شهر در حاشیه ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات شوراى شهر در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم هر آنچه صلاح است پیش آید و راضى به رضاى خدا و راى مردم هستم.

وی افزود: در دوره چهارم از آنچه که در بحث حمل و نقل پیش‌آمد راضى نیستم چراکه اکنون باید حداقل ده هزار اتوبوس داشته باشیم و با وجود اعتبارات زیاد، باز هم کافى نیست.

رییس شورای شهر ادامه داد: این دولت به دلایل مختلف و از جمله رکود نتوانست کمک هاى واقعى را انجام دهد و امیدواریم دولت بعد کمک هاى قانونى به شهر تهران داشته باشد.
 
چمران در مورد فايل صوتى اخير كه توسط یک سایت خبری منتشر شده بود گفت: اهداف این سایت مشخص است، آنچه بر ضد نظام است در آن رسانه منعکس می‌شود و به دروغ مكالمه اى را به دو نفر از اعضاى شورا منسوب می‌كند که البته جعلى بودن آن مشخص است.

وى در مورد لیست جبهه مردمى گفت: جبهه مردمى لیستى براى شوراى شهر ارائه نخواهد داد و بعد از نظر سنجى‌ها لیستى تحت عنوان لیست خدمت براى شورا ارائه خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.