محسن هاشمی در جمع خبرنگاران:

صحبت کردن در مورد شهردار شدنم بحثى انحرافى است/ از حضور در هر لیست انتخاباتى استقبال می‌کنم

معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: صحبت کردن در مورد شهردار شدنم بحثى انحرافى است.

صحبت کردن در مورد شهردار شدنم بحثى انحرافى است/ از حضور در هر لیست انتخاباتى استقبال می‌کنمبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات شوراى شهر در جمع خبرنگاران گفت: برای حل معضل ترافیک، بار گذاری نامناسب شهری و اختلال در خدمات شهری در انتخابات شوراهای شهر شرکت می‌کنم.

وی افزود: طبق توصیه رهبر معظم انقلاب نگاه عقلی به فعالیت شهری خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از خرد جمعی مشکلات تهران را حل کنیم.

هاشمی در مورد مخالفت خانواده آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با نامگذاری یکی از خیابان‌های تهران به نام این مرحوم اظهار داشت: یاد آیت الله هاشمی در خاطره‌ها هست، مسئولان شهری سعی می‌کنند با نامگذاری هم یاد ایشان را زنده نگه دارند و در کشور‌های دیگر هم این روند مرسوم است؛ در صورتی که از ما در کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران نظر خواهی شود در این خصوص اظهار نظر می کنیم.

وی در خصوص اخبار منتشر شده در مورد احتمال سر لیستی محسن هاشمی در لیست انتخاباتی اصلاح طلبان برای شورای شهر تهران تصریح کرد: سر لیستی هم خیلی مهم نیست، در تهران با این تعداد کاندیدا لیست‌های زیادی تجربه خواهد شد و اسامی
مشترک در لیست ها وجود خواهد داشت.

هاشمى تصريح كرد: هر گروهی به من اعتماد كند استقبال می‌کنم، توصیه ها و دعوت هایی از سوی شخصیت های سیاسی برای حضور در انتخابات شورای شهر تهران داشتم و با یک گروه هم مشورت کردم، بنابراین به این جمع‌بندی رسیدم که در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران شرکت کنم.

مدیرعامل اسبق شرکت متروی تهران راجع به انتخاب وی به عنوان شهردار آینده تهران تاکید کرد: بحث در مورد شهرداری آینده تهران یک بحث انحرافی است و زمان آن زود است.

هاشمی درباره میانگین حضور افراد در سمت شهرداری تهران یادآور شد: تهران یک شهر ۲۰۰ ساله است که ۱۰۰ شهردار داشته و به طور میانگین هر شهردار ۲ سال است و قالیباف رکورد طولانی‌ترین شهرداری تهران را با ۱۲ سال حضور می زند.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار