رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: در سال‌های 1392 تاکنون، یک هزار و 702 فقره جواز تأسیس به میزان 26 هزار و 859 نفر اشتغال پایدار صنعتی صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛جعفرصادق اسکندری با اشاره به اشتغال پروانه‌های بهره‌برداری صنعتی صادره از سال ۹۲ تا ۹۵ در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: در سال‌های ۱۳۹۲ تاکنون، یک هزار و ۷۰۲ فقره جواز تأسیس به میزان ۲۶ هزار و ۸۵۹ نفر اشتغال پایدار صنعتی صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه از آغاز فعالیت دولت یازدهم تاکنون، تعداد ۵۸۴ فقره مجوز معدنی اعم از پروانه اکتشاف، گواهی کشف و پروانه بهره‌برداری با اشتغال یک هزار و ۷۵۳ نفر صادر شده است بیان کرد: علاوه بر آن، تعداد پروانه‌های بهره‌برداری معدنی در سال‌های ۹۲ تا سال گذشته به ترتیب، ۶۰، ۵۲، ۴۱ و ۴۴ بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه میزان استخراج سالیانه معادن استان در سال گذشته ۱۷ میلیون تن بوده است افزود: در این رابطه میزان ذخایر مکشوفه نیز یک هزار و ۱۳۴ میلیون تن بوده است.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر در چهار ساله گذشته تعداد ۳۸ هزار و ۱۷ فقره پروانه کسب صنفی صادر شده است.

اسکندری با اشاره به برگزاری نمایشگاه دائمی توانمندی‌های صنعت و معدن استان گفت: علاوه بر آن، برگزاری نمایشگاه دائمی توانمندی‌های صنعت استان آذربایجان‌غربی با مشارکت استانداری و شرکت نمایشگاه‌های دایمی استان در اسفند ماه سال گذشته پیش‌بینی شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.