اصفهان؛

افزايش 70 درصدی اسكان در مدارس آموزش و پرورش

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تا چهارم فروردين، شاهد افزايش 70 درصدی اسكان مسافران در مدارس آموزش و پرورش بوده ايم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محمد میرپور اظهار كرد: تا امروز (5 فروردين) افراد اسكان يافته در مدارس آموزش و پرورش استان اصفهان به تعداد 322 هزار و 495 نفر رسيده اند كه در شهر اصفهان 196 هزار و 729 نفر در مدارس آموزش و پرورش اسكان يافته اند.

وي افزود: شهر اصفهان تا روز چهارم فروردين افزايش 70 درصدي جمعيت مسافران در مدارس آموزش و پرورش را شاهد بود كه در مقياس كشوري افزايش 30 درصدي اين آمار تا امروز گزارش شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ستاد هاي خدمات سفر مستقر در ناحيه 4، 5 و 3 به ترتيب بيشترين تعداد مسافران را در مدارس اسكان داده اند.

میرپور اضافه كرد: حدود 80 درصد از ظرفيت اسكان مدارس را مسافران فرهنگي به خود اختصاص داده اند.

وی همچنين با اشاره به اينكه در ساير شهرستان هاي استان اصفهان نيز مدارس آموزش و پرورش به مسافران ارائه شده است، گفت: به عنوان مثال مدارس شهرهاي برخوار، شاهين شهر و فلاورجان با 90 مدرسه و 650 كلاس به مسافران نوروزي ارائه شده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بلالی
۲۳:۴۲ ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
دیگران در هتل میروند و ما معلمان باید بعد از سی سال زحمت در داخل حیات مدارس چادر بزنیم جناب وزیر و وزرا و رییس جمهور اگر نسبت به معلمان لطفی دارد یک شب از این مدارس و معلمان و وضعیت انها سری بزند.تا بفهمند با ما معلمان چه کرده اند