یزد؛

رونمایی از سند بیانیه چشم انداز شهر هوشمند و کارت شهروندی یزد

سند بیانیه چشم انداز شهر هوشمند و کارت شهروندی یزد با رویکرد مردم و زندگی هوشمند رونمایی و زمینه سرعت بخشی به توسعه علمی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی هوشمند در یزد فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در تهیه طرح سند چشم انداز کارت شهروندی یزد گفت: این سند نتیجه تلاش کارشناسان سازمان فاوا شهرداری یزد در مدت قریب به یکسال و نیم و حدود 3000 نفر ساعت می­ باشد که به نظر مشاوران امر فناوری اطلاعات و ارتباطات و از نظر زیرساختهای در نظر گرفته شده در آن در کشور منحصر به فرد است.  وی برخط بودن خدمات و استفاده از سامانه وفاداری را از مزایای خدمات کارت شهروندی یزد برشمرد.

مهندس مسعود تاج‌آبی‌ ادامه داد: برای نمونه در حوزه‌ کارت شهروندی یزد در زمینه امتیازگیری، شهروندی که اقدام به تحویل پسماند می‌کند، امتیاز گرفته و این امتیاز در کارت شهروندی وی ثبت می­گردد و او قادر است تا با این امتیاز از مزایای خدمات شهروندی برخوردار شود.


وی گفت: در زمینه‌ شهر هوشمند مشارکت مردم نقش بسزایی را ایفا می‌کند چون در‌اصل این طرح برای افزایش خدمت رسانی به  آنها می ­باشد.  


شایان ذکر است در این جلسه نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، استاندار، شهردار، رئیس دانشگاه یزد و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به بیان دیدگاه ها و ضرورت های مورد نظر خود پرداختند.


انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار