شیراز؛

امدادرسانی به بیش از 120 نفر از سیل زدگان

به ۱۲۳ نفر از سیل زدگان در فارس خدمات هلال احمر ارائه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فیض‌الله جعفری مدیرعامل هلال احمر فارس گفت: ۱۲۳ نفر در سیل روز گذشته استان فارس از خدمات امدادی هلال احمر بهره بردند و ۱۰ تن از خدمات اسکان اضطراری استفاده کردند.  

وی اظهار کرد: در بارندگی دیروز به 123 نفر خدمات امدادی هلال احمر ارائه شد و 10 نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره مند شدند.
 
مدیرعامل هلال احمر فارس تصریح کرد: در شهرستان‌های فراشبند، خرامه، فسا، نی‌ریز، ممسنی، قیروکارزین، فیروزآباد و داراب به علت سیل و آبگرفتگی امدادگران هلال‌احمر به صورت شبانه روزی خدمات ارائه کردند.
 
فیض‌الله جعفری ادامه داد: علاوه بر حوادث سیل و آبگرفتگی، 10 مورد حادثه جاده‌ای، 4 مورد خدمات حضوری، 2 مورد حادثه شهری و یک مورد نیز حادثه کوهستان در 5 فروردین ماه در استان به وقوع پیوست.
 
وی بیان کرد:  205 نفر در 24 ساعت گذشته در فارس دچار حادثه شدند که از این تعداد 49 تن در جاده، 17 تن از خدمات حضوری، 123 تن سیل و آبگرفتگی، 12 مورد شهری و 4 تن در کوهستان صدمه دیده اند.
 
مدیرعامل هلال احمر فارس افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر فارس 11 نفر را نجات داده اند که از این تعداد 7 نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده اند و 4  نفر به صورت سرپایی درمان شده اند.
 
فیض‌الله جعفری گفت: 33 تیم عملیاتی به همراه 14 دستگاه خودرو و 149 امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر استان فارس به حادثه دیدگان خدمات ارائه کردند.  

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار